netvalue
27.07.2015, 19:53:17
pytanie do osób prowadzących DG. Co wrzucacie w koszty ? Po za standardowymi kosztami (np. media, wynajem lokalu, prowadzenie ksiegowosci, hosting, domeny, telefon)
Daimos
28.07.2015, 08:19:14
w naszej branży mało tego, ale dodam:
paliwo (i nie musi być samochód firmowy),
pracownicy,
podwykonawcy,
materiały biurowe,
koszty reklam itp...
ale temat raczej do Twojej księgowej. Jak tylko założyłem działalność, to siedziała ze mną i prowadziła właśnie rozmowę na ten temat
Lion
28.07.2015, 11:03:44
Książki i czasopisma
Kursy związane z informatyką
Naprawy samochodu w kilometrówce
markonix
28.07.2015, 16:57:30
Różne abonamenty,
elektronika wszelkiej maści (telefony, urządzenia peryferyjne, części komputerowe, płyty),
naprawa powyższego,
oprogramowanie,
wszystko co związane z samochodem (nawet myjnia czy choinki zapachowe),
poczta (niestety bez VAT większość usług),
koszty bankowe (też bez VAT),
pośrednicy (płatności np. DotPay (bez VAT), Allegro).
Jeżeli masz lokal to generalnie jest łatwiej, jeżeli pracuje się w domu to już ciężej (nie odliczysz AGD i części wyposażenia, ciężko z prądem).
ZenekN
28.07.2015, 20:42:32
Przesyłki kurierskie
netvalue
29.07.2015, 07:18:00
a smart TV ktoś wrzucał

? przecież mogę chcieć testować lub prezentować aplikacje na dużym ekranie ... inna sprawa że w domu...
sazian
29.07.2015, 17:47:43
z tego co mi wiadomo to wszystko można tylko musisz później udowodnić że to faktycznie do pracy jest potrzebne,
a skoro telefon czy tablet można to czemu nie telewizor
Pyton_000
29.07.2015, 19:48:10
Nawet konsole możesz
nowak8000
31.07.2015, 17:36:02
Jasne, że można wrzucić telewizor.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.