Nie wiem na wet za co się zabrać. Troszkę ciśnie mnie termin, czas do końca m-c mam. Myślałem że tu znajdę jakieś rozwiązanie kodowe. Gdy już to będzie, to będę miał czas na spokojnie się edukować. Jestem samoukiem, moja nauka polega na próbach i błędach, przy tak ograniczonym czasie staram się dopasować swoją wiedzę by zmieścić się z wykonaniem.
Tu zwyczajnie są lepsi ode mnie i dlatego się do nich zwracamy, ci którzy zadają pytania. Są tacy jak ja, co się uczą, ale napotykają problem i szukają lepszych rozwiązań od tego co wymyślili

A są tacy, co chcą mieć tylko gotowce za każdym razem. Jeśli ktoś chciałby przetłumaczyć coś z japońskiego, można mu powiedzieć, naucz się go

I nawet jak jest w trakcie nauki, to jeszcze nie doszła do tych słów, a mimo to potrzebuje to wiedzieć wcześniej. Staram się coś zrobić, by działało, a później w między czasie zmieniać, ulepszać, dodawać. Więc jeśli są chętni by podać instrukcję do zastosowania, to chętnie skorzystam z ich wiedzy, ale jeśli nic tu nie osiągnę, nie będę miał wyjścia i będę musiał użyć tej mojej "prymitywnej" dla niektórych wiedzy. Każdy w czymś jest dobry i każdy może pomóc.
----------
Poradziłem sobie z tym problem, choć zakładałem że jest tu zapisanych więcej niż 3 osoby. Ale podejmę jeszcze jedną próbę uzyskania pomocy i sprawdzę czy fora są pomocne. Mam teraz problem z "nowszą wersją PHP", a dokładnie chodzi o logowanie mysql, a mysqli
Do tej pory stosowałem np.
$connection = mysql_connect('server','osoba','hasło'); $db = mysql_select_db('baza', $connection);
Muszę to przekształcić na mysqli, tak by działało w tej formie j/w. Na tą chwilę działa, ale jak jest więcej połączeń, czy pętli, to wyświetla, brak połączenia z serwerem.
Serwer mam darmowy i będę brał płatny, jeśli to wina serwa, to ok, ale jeśli wezmę płatny, a będzie ten sam problem, to chcę mieć go wcześniej z głowy.
Od wersji 5 to chyba jest, a ja mam już min. 5.2 wstecz do ustawienia.