Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: warunek sprawdzający czy jest to główna strona
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
zafon
Witam, z góry dziękuje forumowiczom za udzieloną pomoc.

Sprawa wygląda następująco:
Na wszystkich stronach wyświetla się div o nazwie "Nawigacja" są to okruszki. Chciałbym, aby na pierwszej (głównej stronie) nie wyświetlał się ten div tylko na podstronach - głupio to wygląda jak na samej górze strony wyświetla się "strona główna"

Analizując zagadnienie doszedłem do wniosku, że trzeba wykonać wyjątek sprawdzający czy jest to główna strona. Czy panowie będą tak łaskawi i pomogą jak powinien wyglądać wyjątek sprawdzający czy jest to strona główna i wyłączyć tego diva na tej stronie, ale na kolejnych podstronach aby się już pojawił smile.gif
markuz
  1. $_SERVER['REQUEST_URI']
zafon
Cytat(markuz @ 14.07.2017, 12:36:46 ) *
  1. $_SERVER['REQUEST_URI']

Hej jestem zielony w PHP czy mógłbyś pomóc mi w napisaniu kodu.

div id="nawigacja"

strona - strona_glowna.tp

Nie mam pojęcia gdzie co i jak smile.gif jeżeli znajdziesz chwilkę będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Tomplus
Jak jesteś zielony, to trzeba dojrzeć do pisania kodu, np. przejść jakiś kurs np. tutaj: https://www.codecademy.com/

Potem możesz już na swoim serwerze sprawdzić co daje zmienna $_SERVER['REQUEST_URI'] i jak zobaczysz co użytecznego niesie ze sobą, to stosujesz wiedzę poznaną na kursie PHP tworząc odpowiedni warunek, który wykonuje kod który oczekujesz smile.gif

Możesz też poznać więcej na temat HTML i JS, co też pomoże w pracy nad stronami.
zafon
Cytat(Tomplus @ 14.07.2017, 18:12:18 ) *
Jak jesteś zielony, to trzeba dojrzeć do pisania kodu, np. przejść jakiś kurs np. tutaj: https://www.codecademy.com/

Potem możesz już na swoim serwerze sprawdzić co daje zmienna $_SERVER['REQUEST_URI'] i jak zobaczysz co użytecznego niesie ze sobą, to stosujesz wiedzę poznaną na kursie PHP tworząc odpowiedni warunek, który wykonuje kod który oczekujesz smile.gif