Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: pomoc
Forum PHP.pl > Forum > PHP
kowal1122
niewiem czy to dobre forum ale tam mi sie wydaje że dobrze pisze. blink.gif
jestem początkującym że tak powiem webmasterem w php i myql.(umiem juz html biggrin.gif )
prosiłbym żeby jakiś doswiatczony webmaster odpowiedzial na kilka moich pytań na gg:3848057. aaevil.gif
nospor
poto jest forum aby na nim zadawać pytania a nie na gg
sobstel
Cytat(nospor @ 2005-04-21 13:29:41)
poto jest forum aby na nim zadawać pytania a nie na gg

chyba że kolega chciał dać posta na Praca Oferowana ;-)
kszychu
Kilka uwag:
1. kolego kowal1122 - jak już ktoś wcześniej zauważył forum jest po to, by pisać na nie pytania i udzielać odpowiedzi. Zanim jednak to uczynisz
2. przeczytaj Regulamin. Znajdziesz tam wiele wskazówek co do struktury forum i zasad umieszczania na nim postów. Bedziesz wiedział np, że
3. zanim umieścisz jakieś pytanie, należy użyć wyszukiwarki na forum, gdyż być może ktoś już o to pytał i padła odpowiedź. Kolejną z ciekawych rzeczy w Regulaminie będzie informacja, dlaczego
4. nospor dostał ostrzeżenie.

Dlatego gorąco Cię witam na forum i zapraszam do czynnego uczestnictwa! smile.gif
kowal1122
no wiec dobrze:

1.mam zamiar kupić jakąs ksiązke o php i mysql jaką mi radzicie i czy wogole kupowac?

2.w jakim formacie otwierac skrypty ***.php?

3.na jakim serwerze umieścić stronke?zależy mi na tym by było tanio i obsługiwał php i mysql. smile.gif

dziękuje za miłe przywitanie smile.gif smile.gif smile.gif
Strus
Witamy smile.gif

Cytat(kowal1122 @ 2005-04-21 13:56:53)
1.mam zamiar kupić jakąs ksiązke o php i mysql jaką mi radzicie i czy wogole kupowac?

W ogóle to sprawa indywidualna, w Internecie jest wszystko. Ale książka to taki zbiór pewnych rzeczy no i jest papierowa, a to jest atut.
Ja ma php i MySQL Tworzenie stron WWW Vademecum profesjonalisty i od niej zaczynałem naukę php. Więc mogę ją polecić, jest IMHO dobra.