mąki
12.05.2005, 12:22:42
Mam problem, a że jestem bardzo początkujący, to nie wiem jak sobie z tym poradzić.
Odpala się tabela, przy każdych danych jest skasuj, na dole formularz dodawania danych, ale jak coś dodaje czy kasuje to nie wprowadza żadnych zmian. Kod zrobiłem na podstawie gotowca. Proszę o pomoc.
<HTML>
<HEAD>
<META HTTP-EQUIV=\"Content-Type\" CONTENT=\"text/html; charset=iso-8859-2\">
<TITLE>Czytanie z bazy danych, kasowanie i dodawanie rekordów</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
<? // Dodawanie rekordu zrealizowano za pomocą zapytania INSERT.
// Dane są wczytywane w przygotowanym formularzu.
die (\"Nie można połączyć się z MySQL\"); die (\"Nie można połączyć się z bazą cwphp4\");
if ($co == 'dodaj') { // dodawanie rekordu
if ($tytul && $autor && $slowa_kluczowe){
$query = \"INSERT INTO ksiazki ( id, tytul, autor, slowa_kluczowe , typ) VALUES ('', '$tytul', '$autor', '$slowo_kluczowe', '$typ');\";
}
} elseif ($co == 'skasuj') { // kasowanie
(\"DELETE FROM ksiazki WHERE nr = '$id';\");
}
$wynik = mysql_query (\"SELECT * FROM ksiazki;\") or die (\"błąd w pytaniu\");
print \"<TABLE CELLPADDING=5 BORDER=2>\"; print \"<TR><TD><B>Id</B><TD><B>Tytul</B></TD><TD><B>autor</B></TD>\"; print \"<TD><B>slowa_kluczowe</B></TD><TD><B>typ</B></TD><TD><B>kasowanie</B></TD></TR>n\";
$id = $rekord[0];
$tytul = $rekord[1];
$autor = $rekord[2];
$slowa_kluczowe = $rekord[3];
$typ = $rekord[4];
print \"<TR><TD>$id</TD><TD>$tytul</TD><TD>$autor</TD><TD>$slowa_kluczowe</TD><TD>$typ</TD><TD>\"; print \"<A HREF=\"index.php?co=skasuj&id=$id\">skasuj</A></TD></TR>n\"; }