rdpan
25.07.2003, 13:30:40
Mam pytanko czy ktoś wie jak zrobić baze danych jakim programem i na jakim serwerze jestem początkującym
a wy dużo umiecie pomóżcie ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Jeżeli ten post gdzieś jest to prosze jeżeli modernizatora zdenerwowałem to prosze chociaż zostaw ten post ![/manual]
scanner
25.07.2003, 13:35:00
1. Zacznij od przeczytania Regulaminu tego forum (link w mojej sygnaturce)
2. Naucz się pisdac poprawne i czytelne posty.
3. Zanim napiszesz posta, przeszukaj Archiwum forum (link w mojej sygnaturce), manual php (link w mojej sygnaturce)
jeśłi sie do tego nie zastosujesz, zacznę bez ostrzeżenia usuwac Twopje posty które będą podobne do tego, na który własnie odpowiadam.
Życzę sobie także, abys powyższy post wyedytował (łacznie z jego tytułem) i dopasował do obowiązujacych tu norm.
Cytat
[ciach!] jestem początkującym [ciach!]
tez bylem poczatkujacym i nic nie kumalem ale poszukalem na to co mnie interesowalo odpowiedzi w internecie... i znalazlem ... a jesli robie cos i mam z tym problem - zgubilem sie gdzies w trakcie pisania - pomylilem sie i niewiem gdzie - to wtedy jesli juz nie wiem co mam zrobic - prosze zeby mi ktos na forum pomogl - zawsze sie ktos znajdzie do pomocy - ale trzeba miec przy czym pomagac - niestety na brak wiedzy nie umiemy tutaj pomagac - jedynie mozesz sie czegos nauczyc czytajac posty ktore juz na forum sa i starac sie wyciagac odpowiednie wnioski ... internet jest zajefanie duzy i jest w nim zajefanie duzo materialow ktore czekaja - wiec wysil sie troche i poczytaj - zdobadz wiedze - i jesli nie potarfisz sobie poradzic - pytaj sie na forum - pomozemy...
pbern
27.07.2003, 08:08:48
Cytat
Mam pytanko czy ktoś wie jak zrobić baze danych jakim programem i na jakim serwerze jestem początkującym
a wy dużo umiecie pomóżcie ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Jeżeli ten post gdzieś jest to prosze jeżeli modernizatora zdenerwowałem to prosze chociaż zostaw ten post ![/manual]
na swoim komputerze