EDIT 3
Prosze tego posta nie brac pod uwage -- znow wszystko przemyslalem i zupelnie nie wiem jak rozwiazac ten problem i nie wiem czy te algorytmy sie do czegos przydadza...
: (
---------------------------------
EDIT:
To
nie bedzie dobre rozwiazanie.
Troche linkow naprowadzajacych
http://en.wikipedia.org/wiki/Bresenham's_line_algorithmhttp://www.gamedev.net/reference/articles/article767.aspAle nie jestem pewien czy dobrze rozwiaza ten problem.
EDIT 2: jak obrocisz uklad wspolrzednych to bedziesz mogl wyliczac dla linii polozonych pod katem (45, 90o), przy normalnym ukladzie (0,45)
Czyli po zastosowaniu tego alg. powinno sie udac.
Moge tylko zyczyc powodzenia

------------------------
Cala plansza to uklad wspolrzednych (X,Y).
Wyznacz roznienei prostej z tych dwoch punktow: Y(x) = Ax + B
(nie dziala dla prostej pionowej -- musisz obrocic uklad wspolrz)
pseudokod:
Kod
for ( $i = $start->x + 1; $i < $end->x; $i++ )
{
$trasa_punkty[] = new Punkt( $i, (int)Y( $i ) );
}
foreach ( $trasa_punkty as $punkt )
{
print( $punkt-x . ", " . $punkt->y . "<br />" );
}