ciucia
6.09.2003, 17:26:21
Jak zrobic przesyłanie danych miedzy komuterami, ktore sa zapisane w pliku np.txt
adwol
6.09.2003, 17:29:00
Cytat
Jak zrobic przesyłanie danych miedzy komuterami, ktore sa zapisane w pliku np.txt
Najlepiej po sieci. :wink:
A na serio to sprecyzuj co dokładnie chcesz zrobić bo temat jest za szeroki.
ciucia
6.09.2003, 17:32:57
Robie gre (nie w php), mam zamiar zrobic multiplayer wykorzystyjac php.
Wszystkie dane do przesyłania byłby zapisywane w pliku txt.
adwol
6.09.2003, 17:49:31
Cytat
Robie gre (nie w php), mam zamiar zrobic multiplayer wykorzystyjac php.
Wszystkie dane do przesyłania byłby zapisywane w pliku txt.
Do otwierania połączenia sieciowego się jako klient użyj funkcji
fsockopen.
Później możesz z/do utworzonego deskryptora czytać/pisać jak z/do pliku.
ciucia
6.09.2003, 17:54:33
Moze jakis przykład, bo zabardzo sie nie orientuje - byłoby super, albo napiszcie co mam dokładnie zrobic.
adwol
6.09.2003, 18:09:56
Cytat
Moze jakis przykład, bo zabardzo sie nie orientuje - byłoby super, albo napiszcie co mam dokładnie zrobic.
Ale nadal nie wiem co chcesz zrobić. Tylko nie pisz, że piszez gre i jakieś dane są w plikach txt tylko konkrety. Powiedz jak chcesz się połączyć (piszesz strone kliencką, tak?), czy chcesz zapisać dane czy odczytać, jaki jest protokół rozmowy ze zdalnym komputerem i co chcesz zrobić z danymi które odbierzesz (jakoś sprawdzić, zapisać, czy ma być jakaś weryfikacja, itp.).
ciucia
6.09.2003, 18:20:26
Dane które sa zapisane na dysku w pliku txt to połozenie gracza.
I te dane które sa zapisane w tym pliku przesłac do innego gracza i tam tylko są odczytywane za pomaca gry i tak w kółko
Połaczenie wmiare szybkie (zeby nie buło lagów

)
aha jeszce moj GG:2280638
kris_
6.09.2003, 20:55:12
ja widze tutaj bardzo wiele problemow z dostepem do plikow
nie mowie juz o bezpieczenstwie i mozliwosciach miedzania
tu sie az prosi o zastosowanie bazy danych, przemysl to, najwazniejsze sa dobre zalozenia kazdego projektu!
ciucia
6.09.2003, 21:09:54
a szybko by chodził taki MULTIPLAYER w php
Jesli sam skrpyt komunikacyjny niebylby zbyt skomplikowany to pewnie nie.. ale po co rozdzielac program (gre) na kilka jezykow, lepiej napisac to w jednym, w tym w ktorym piszesz juz gre. W kazdym praktyznie masz obsluge sieci, wiec tylko kwestia nauczenia sie tego.
A jesli wybrales(as?) np. Delphi/Builder to tam sa o ile pamietam gotowe klasy jeszcze bardziej ulatwiajace obsluge sieci.
kris_
6.09.2003, 22:08:36
wydaje mi sie ze komputer ktory dzis mozna kupic za 3000zl obsluzyl by do 1000 graczy na raz.
np zpbacz www.reddragon.pl, nie wiem w czym to jest napisane ale tam gra srednio po 1000 osob na raz a w ciagu dnia kiladziesiat tysiecy.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.