Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: WAżNE!Programista php- gra mmoRPG na duża skale!
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
T@rsch van Cobratay
Witam!

Poszukuje osób które chciały by dołaczyć do team'u tworzącego gre mmoRPG.
Nasuwa sie pytanie dlaczego akurat to i dlaczego od podstaw?
Odpowiedz jest prosta, gotwe silniki ograniczają nasze możliwści i zanim znajdziemy błąd czy cos zmienym szybciej bedzie jak to sami napiszmy:P i nie jesteśmy w zaden sosob ograniczeni.



Jakie mamy czase przebicia się? DUŻE. A dlaczego? dotychczasowe mmoRPG ograniczały sie do jednego miastai walki pomiedzy graczami, jak treningu.

MY natomiast chcemy sie zając zyciem w całej krainie- około 10 miast, rózne profesje- kowal, zbrojmistrz, kupiec, itd- Pomysłów mamy dużo,i nie moge wszystkiego zdradzic tutaj. Wiecej informacji moge udzielic na gg.

Prosze wiec o jak najszybszy kontakt.

w zamian oferuje konto ftp z dostępem do shell, php5 i reszta danych bez ograniczen.

-------------------------------------------
Pozdrowienia,

Prezes Studenckiej Ligi Paintball’owej
Przewodniczący sekcji MyST

Grzegorz Konkel
Student WSB w Gdańsku, IiE
Samorząd Studencki
kom. 601 730 244
gg: 3243271
……………………………
webmaster@myst.pl
liczę na wasza pomoc i opinie

Na przyszłość proszę się ograniczyć do niezbędnych danych kontaktowych /kszychu/
artur81
Cytat(T@rsch van Cobratay @ 21.11.2006, 23:37:42 ) *
webmaster@myst.pl ------- Profesjonalne strony internetowe (Flash)

Oferta współpracy swoją drogą, ale reklama to lekkie przegięcie dry.gif
Martio
Na który z tych 10 e-maili można napisać w sprawie współpracy?
T@rsch van Cobratay
to nie reklama:P to szablon kontaktowy, który wklejam jak cos pisze.
zawsze mzoe sie komuś przydać. ale jesli to przeszkadza to prosze powiedzieć. moge to usunąć.

Cytat(Martio @ 22.11.2006, 09:31:28 ) *
Na który z tych 10 e-maili można napisać w sprawie współpracy?


webmaster@myst.pl
Fuzja
Już niejeden próbował zrobićz paroma miastami i nie jeden poległ ale i tak powodzenia
T@rsch van Cobratay
w ciągu miesiąca dwóch powinniśmy skończyć
A oto layout.(wersja próbna:))

http://teb-gdansk.hopto.org/rhclan/grafa/rpg/projekt4.jpg

// wstawilem jako link, bo forum sie rozjezdzalo; dr_bonzo
sf
yyyy top za DUŻY, a pozostała część grafiki w ogóle nie pasuje - ZERO klimatu
T@rsch van Cobratay
to co bys zmienił?
ps tylko ze włąsnie w mmoRPG topy sa tej wielkości.
ale czekam na sugestie

1. Koncepcja świata gry
Świat odwzorowany w grze to ziemia ok 22-23 wieku po kataklizmie
ekologicznym. Zaawansowana cywilizacja ginie cofając ludzi do poziomu
średniowiecza. Na skutek zmian genetycznych wywołanych ww. kataklizmem
ludzie zaczynają gwałtownie ewoluować. Większość populacji wymiera.
Pozostali tworzą rasy mniej lub bardziej do ludzi podobne. Kolejnym
efektem katastrofy jest bujny rozwój innych stworzeń zamieszkujących
ziemię. Tworzą się nowe gatunki istot - w tym niebezpieczne dla ludzi.
Gra ma odwzorowywać walkę ludzi z otaczającym ich światem.
2. Postacie
Postacie będą posiadały szereg cech (siła, zręczność itp.) i
umiejętności (taktyka, szermierka, kowalstwo). Brak sztywnego podziału
na klasy. Możliwość wykształcenia unikatowej postaci i specjalizacji.
Magia jako skutek mutacji. Rzucanie czarów będzie wymagało reagentów i
many.
3. Gra
PvE - Podróż po świecie gry i mordowanie napotkanych monstrów
PvP - Aktywne polowanie na graczy + areny
Craft - System pozyskiwania surowców i tworzenia przedmiotów
Handel - Wolny rynek w każdej osadzie - możliwość wystawienia swoich
towarów na sprzedaż przy pomocy najemnych handlarzy (NPC) - docelowo
około 80% przedmiotów w grze będzie pochodziła od gracy a 20% z wypraw
PvE
Brak podziału na tury - wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym -
ilość czynności możliwych do wykonania ograniczona zmęczeniem postaci.
4. Technikalia
Interfejs gry - dynamiczne strony www. Serwer
Apache2+PHP5+MySQL5+Smarty. Na serwerze będzie działał program
rezydentny odpowiedzialny za zaludnianie świata gry potworami.
5. Grafika
Projekt layoutu strony dostępny tutaj
http://teb-gdansk.hopto.org/rhclan/grafa/rpg/projekt4.jpg
6. Wykonanie
Czekam na pocięcie layoutu i stworzenie szkieletu strony. Reszta
grafiki w trakcie tworzenia. Klasa odpowiedzialna za bazę mysql prawie
skończona, klasy użytkownika, postaci i lokacji w trakcie budowy.
Myślę, że przy dobrych wiatrach za dwa tygodnie będzie można rozpocząć
beta-testy.
7. Serwery
Dysponujemy trzema serwerami do testów.

PIV 3GHz, 1 GB RAM, 800GB dysku, neostrada 1Mbps
PIV 64-bit, 1 GB RAM, 80 GB dysku, dsl 512 kbps
Athlon 64 1,8GHz, 1 GB RAM, 60 GB dysku, łącze synchroniczne 20Mbps

Po testach obciążenia będzie można powiedzieć coś więcej na temat ich
wydajności.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.