Cytat(loff @ 1.01.2008, 20:44:29 )

Z tego co wyczytałem to zmienna $duration jest liczba minut a skoro $duration_str powstaje przez podzielenie jej przez 60 to jakim cudem jest z tego string ?
tak jak pisalem wczesniej jestm podrzednym laikiem i.... nie mam zielonego pojecia

Z drugiej strony w tym miejscu nie ma żadnej pętli. Być może chodzi Ci o to, że ta funkcja jest wywoływana dla każdego rekordu - tylko czemu wczesniej o tym nie wspomniałes.
wlasnie dlatego nie chcialem wklejac czesci kodu bo nei wiedzialem dokladnie co za co odpowiada i brakowalo mi w tym dokladnej petli. pisalem w jednym z poprzednich postow, ze "Nie da sie z tabeli zsumowac kolumny poniewaz dane sa wybierane i selekcjonowane poprzez powyzszy kod wiec zostaje tylko sumowanie poprzez PHP". tu wlasnie mialem na mysli to, ze sumuje rekordy, moze zle sie wyrazilem, ale na wytlumaczenie podkreslam jeszcze raz, ze jestem laikem

Jesli tak to albo bedziesz dodawał to gdzies na zewnatrz funkcji albo Twoja funkcja musi dodawac liczby do zmiennej ktora nie zniknie po wykonaniu funkcji.
a jeszcze raz podkreslajac moj poziom PHP tu w ogole nie wiem o co chodzi... znaczy wiem o co chodzi tylko nie wiem jak to zastosowac w PHP

co do rozwiazania PHPIONa, niestety... zwraca same 0 w takiej liczbie ile jest rekordow i tez w ciagu czyli 0000 itd, na moje rozumowanie wychodzi na to ze poprostu to nie ta petla ;/ ale po notorycznym przegladaniu kodu nie widze innej petli. jeszczce jedno co mi sie nasuwa to poczatkiowe 'function event_to_text' mzoe ta funkcja jest pare wykonywana juz nawet liczylem nawiasy ale nie moge sie polapac w ktorym miejscu ta funcja sie konczy ;/ za duzo tam zaleznosci jak na moje mozliwosci logiczne

ale byc moze wlasnie w tym gdzies tkwi sens.
dzieki za powyzsze podpowiedzi, przynajmnije mniejwiecej wiem teraz jak sie sumuje takie cyferki, wiem z czym mam kombinowac wiec walcze dalej, jednakze czekam na dalsze mozliwe rozwiazania.
BINGO
dzieki chlopaki