Witam, mam problem. Jestem początkujący. Otóż mam bazę danych stworzoną z pliku .txt i chciałbym posortować rekordy według numeru przypisanego własnoręcznie (nie id). Szukałem na tym forum poprzez wyszukiwarkę oraz w google, ale z powodu tego, iż dużo pytań jest nt. MySQL, trudno znaleźć jakiś przydatny temat sortowania plików tekstowych. Szukałem też w manualu, ale chyba nie potrafię znaleźć prawidłowej funcji. O to mój kod zwykłego odczytywania rekordów z pliku txt (rosnąco według id - akurat w tym przypadku nazwałem je $nr . Chciałbym posortować te rekordy rosnaco według zmiennej $No , która jest wpisywana ręcznie w formularzu i zawiera TYLKO liczby.
  1. <?php
  2. $File = file("sklad/sklad.txt");
  3. $Ilosc = count($File);
  4. $File = array_values($File);
  5.  
  6. if ($Ilosc == 0)
  7. {
  8. echo 'Brak zawodników w bazie!';
  9. } 
  10. echo' <div style="width:413px; height: 183px; background: url(images/sklad.jpg) no-repeat #FFFFFF; color:#FFFFFF; font-weight:bold; 
  11. font-family: georgia; font-size:14px; padding: 5px">Jesień 2007</div>
  12. <div class="main">';
  13. echo'<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="200">';
  14.  for($i=0; $i<$Ilosc; $i++)
  15.  {
  16. $Dane = explode("||", $File[$i]);
  17. $nr = $Dane[0];
  18. $No = $Dane[1];
  19. $Imie = $Dane[2];
  20. $Nazwisko = $Dane[3];
  21. echo '<tr onMouseOver="this.style.background='#CECBCB';" onMouseOut="this.style.background='#FFFFFF';">';
  22. echo '<td class="skld" valign="top" style="text-align: right;"><a href="index.php?id=sklad2&view=player&nr='.$nr.'"><i>'.$No.'</i>.</a></td>
  23. <td valign="top" class="skld"><a href="index.php?id=sklad2&view=player&nr='.$nr.'"><strong>'.$Nazwisko.'</strong></a></td>
  24. <td valign="top" class="skld"><a href="index.php?id=sklad2&view=player&nr='.$nr.'">'.$Imie.'</a></td>';
  25. echo '</tr>';
  26. }
  27. echo '</table>';
  28. ?>