Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP/MYSQL] Łączenie w mktime, dodanie do bazy, warunek...
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
MeTeorek
Witam.

Na wstępie witam wszystkich i mam nadzieję, że zagoszczę tu na dłużej. Liczę na życzliwość i pomoc innych użytkowników.

W PHP jestem samoukiem lecz coś tak umiem. Utkwiłem z pewnym problemem. Od razu zobrazuje:

Tworzę serwis koszykarski, a właściwie nową wersję www. Pod logiem umieszczam panel wyników zbudowany w sposób:

Rozegrane | Aktualnie grany (tylko 1 mecz) | Planowane

Chcę to wszystko zrobić za pomocą warunków i danych wprowadzonych w formularzu, by tylko wypełnić a potem dodać wynik. Na innym forum stworzyłem topic, jednak pomoc sie skończyła oto on: KLIK.

Chodzi o wykorzystanie funkcji mktime w polu z wypełnianianiem daty. Mogę stworzyć 1 pole i wypisać zgodnie z kolejnością mktime ale to nie wygodne (z resztą coś źle wpisałem bo źle wygenerował ale ważne, że coś smile.gif ) Chcę to rozbić na 5 pół: Dzień, Miesiąc, Rok, Godzina, Minut... Sekundy automatycznie na 0 smile.gif Problem w tym, że nie wiem jak to wykrozystać... W wyżej poruszanym temacie w ostatnim poście wstawiłem kod z próbami ale nic nie dawało... Miałem zrobić by z zmiennych w formularzu

Kod
<tr>
    <td align='right'>".$locale['EWS105']."</td>
    <td><input type='text' name='stats_dzien' value='$stats_dzien' class='textbox' style='width:22px;'>, <input type='text' name='stats_miesiac' value='$stats_miesiac' class='textbox' style='width:22px;'>, <input type='text' name='stats_rok' value='$stats_rok' class='textbox' style='width:48px;'>, <input type='text' name='stats_godzina' value='$stats_godzina' class='textbox' style='width:22px;'>, <input type='text' name='stats_minut' value='$stats_minut' class='textbox' style='width:22px;'></td>
    </tr>

Potem najpierw tworzyło z nich mktime a potem dodawło do bazy lecz nie chce się dodać. Chodzi o to by w prosty sposób dla osób niewtajemniczonych zrobić panel by mogli dodać mecz.