Przemo_
18.05.2008, 10:04:51
Bry

Tym razem mam problem z kodowaniem znaków, które są zapisywane do pliku tekstowego.
Przykład :
Po otwarciu pliku edytorem tekstu zahaszowany tekst wygląda tak - dobre kodowanie

Natomiast jesli otworze go 'w locie' tzn Total Commander i F3 to wygląda to zupełnie inaczej - złe kodowanie

Nie wie ktoś na jakie kodowanie tekstu zmienić by zadziałało ?
//Ze względu na to, że forum nie obsługuje takich znaków zrobiłem screeny.
.radex
18.05.2008, 10:12:03
Bo ten "podglądacz" total commander'a ma tylko podstawowe kodowania.
Powiedz, jakie to kodowanie (UTF, ISO....)
Przemo_
18.05.2008, 10:14:01
na stronie mam ustawione utf-8
.radex
18.05.2008, 10:16:35
W tym "podglądaczu" weź otwórz menu (to tam u góry), bodajże trzecie od lewej. Tam będziesz miał "UTF-8"
Po za tym myślę, że może nie chodzi o kodowanie, tylko o inną czcionkę.
Przemo_
18.05.2008, 10:20:59
Ale mi nie o to chodzi.
Chodzi mi o to, że na stronie jest złe kodowanie, tzn ja mam skrypt, który haszuje dany tekst, i często w nim znajdują się tzw. krzaczki.
A mam drugi skrypt, który z kolei porównuje hash usera z tym, który jest zapisany w pliku tekstowym, i mój problem polega na tym, że muszę ręcznie, kopiować hasło do pliku usera by się zalogować, ponieważ nawet gdy wpisze dobre hasło bez ręcznego skopiowania to wystakuje mi błąd złe hasło.
.radex
18.05.2008, 10:24:22
O ile dobrze rozumiem:
Jeśli masz hasła w mysql, a rekordy z hasłami dodawałeś do mysql poprzez phpymyadmin to problemy z kodowaniem nieuniknione. phpmyadmina wina
Przemo_
18.05.2008, 10:27:12
Mój problem nie ma nic związanego z sql, czyt. Tag tematu...
1 user = 1 plik tekstowy
Każdy plik jest na jednego usera.
.radex
18.05.2008, 10:31:30
Pliki z hasłami są z tym samym kodowaniem co strona i pliki skryptu?
Przemo_
18.05.2008, 10:37:54
Z tego wynika, że nie są tego samego kodowania.
Trochę zamotałem też, ponieważ źle wytłumaczyłem jedną rzecz.
Więc tak:
Mam skrypt w PHP, który haszuje mi hasło danym algorytmem a nastepnie zapisuje go do pliku Imie_Nazwisko.ini
Potem gracz, (san andreas multi player) już w grze loguje się wpisując /login pass.
Funkcja /login w grze jest tak przerobiona, by wpisane z komendą hasło zostało tym samym algorytmem przehaszowane i porównane z tym, który znajduje się w pliku tekstowym.
Jeśli ręcznie wrzucę zahaszowane hasło do pliku text. to logowanie działa, natomiast jeśli automatycznie przez skrypt PHP to już wyskakuje w grze, że złe hasło. Wszystko wskazuje na to, że jest złe kodowanie, ponieważ w zahaszowanym haśle występują różne znaki, "krzaczki".
Wiem, że takie coś, co ja chcę zrobić czyli dobre kodowanie jest do wykoniania.
.radex
18.05.2008, 10:39:27
Przemo_
18.05.2008, 20:24:12
Ta funkcja nie zadziała, ponieważ nie znam kodowania, które odczytuje hasło w grze.
Skrypt, który odczytuje hasło w grze jest w języku PAWNO, a tam nic nie ma o kodowaniu...
sry, że odświeżam ale może ma ktoś pomysł na to?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.