Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jakie studia technologiczne wybrac?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
kaczor066
Jestem 18 letnim uczniem liceum, na maturze zdaje j. polski j. angielski matematyke i fizyke (wszytko rozszerzone oprocz polskiego) potem mam zamiar isc na studia inzynierskie zwiazane
z praca z komputerami lub ogolnie technologia i tu zaczyna sie moj problem. Nie wiem jakie studia
mam wybrac ? Mechatronika, robotyka, informatyka .... a jak juz to na jaka pojsc specjalizacje, wiem ze jest ich rowniez wiele jak np informatyka stosowana, programowanie, bazy danych, oprogramowanie.
Nie mam o tym zielonego pojecia a mysle ze wiekszosc z Was jako doswiadczeni "komputerowcy"
orientuja sie co jest teraz w cenie na rynku. Interesuje mnie kierunek po ktorym latwo dostane prace
byc moze juz na 3 roku studiow i bede zarabial przyzwoite pieniadze ( to chyba logiczne) chce
by praca byla jeszcze w miare normalna, nie chce spedzic reszty dnia przed komputerem.
Wiec co polecacie?
NuLL
Jesli nie jestes pasjonatem i idziesz na studia informatyczne dla kasy to sie nie mysl o odrazu informatyka == kasa. Do programowania trzeba miec smykalke - bez tego niczym wielkim nie bedziesz... Lepiej idz na jakies studia gdzie samodzielnie wiedze trudno nabyc. Programowania jest nauczyc sie dosc latwo wiec jako przeciwnikow na rynku pracy bedzie mial mnostwo pasjonatow - chyba ze jestes ukrytym talentem winksmiley.jpg Tyle mojego szczerego zdnia winksmiley.jpg
jarek_bolo
Polecam wycieczkę w las, w puszczę, na jakieś 2 tyg. SAMEMU!
Postaw sobie szałas, pożyj sam, dowiedz się o sobie pare rzeczy, czego chcesz od życia, itd. Jakiś zapas żarcia weź, albo łuk sobie skołuj winksmiley.jpg

Moja rada wynika stąd ,że w pełni to rozumiem, że można nie wiedzieć w wieku 18 lat co się chce robić. Dlatego warto na spokojnie nad tym pomyśleć w ciszy i skupieniu, w oderwaniu od codzienności.