Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: sprzedaz zmodyfikowanego oprogramowania opensource
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
trucksweb
takie pytanie mam,
posiadam dosyc mocno zmodyfikowana wersje skryptu np. osc commerce.
Zmiany wprowadzane byly przeze mnie na moje potrzeby. niestety projekt upadl i teraz zostal mi skrypt.
Jaka jest mozliwosc odsprzedazy takiego skryptu ? Czy jest to zgodne z licencja ?
bim2
Hmm, nie znam się na licencji, ale nie możesz sprzedawać tego jako "dodatek do skryptu osc"? Albo "paczka modułów zawierająca te i te usprawnienia".
Kocurro
Możesz sprzedawać ale musisz udostępić wszystkim klientom kody źródłowe.
trucksweb
nie wiem czy jako dodatek sie to nadaje- zwazywszy na to ze zmianie podalem caly kod- pozybylem sie wszedobylskich tabelek na rzecz validujacego sie kodu, kilka usprawnien.
Moli
http://www.oscgold.com/

To jest zaawansowana przeróbka osccommerce smile.gif Na allegro jest tego jeszcze więcej (z tego co czytałem na stronice wyżej podanej, to na allegro sprzedawane są przeróbki oscgold a nie osccommerce, a tego nie można robić smile.gif Licencje osc pozwala na sprzedaż.
trucksweb
wlasnie tez czytam informacje na ich stronie.
Stworzyli swoja wersje na podstawie osc i teraz ja sprzedaja.
Czyli rowniez moge tak postapic.
dodatkowo planuje zakodowac swoje moduly- w zasadzie to dodatkowe komponenty i dac je na sprzedaz.

Dzieki za odpowiedzi
Zyx
Ej, sorry, ale goście z OSGold sobie chyba jaja robią. Jeśli oryginalny skrypt był na licencji GPL, to oni nie mają prawa tej licencji anulować, a wprowadzone przez nich zmiany automatycznie są również obejmowane przez tę licencję. Owszem, sprzedawać mogą, ale wyłącznie na licencji GPL.
pgrzelka
z ciekawości pytam, jeśli ja teraz kupię tego oscgolda na licencji gpl to mogę go trochę przerobić i dalej odsprzedawać na licencji gpl ?
ucho