Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ocena sklepu internetowego z kosmetykami
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
Zapachy w sieci
Witam,

wiele dobrego słyszałem o tym forum. Bardzo proszę o ocenę designu sklepu z kosmetykami dla kobiet i mężczyzn. Oferta będzie dość skromna, stąd bardzo uproszczone menu. Co o tym sądzicie?

PawelC
Ten szablon był robiony, dłużej niż 10 minut? Swoją drogą, jest zbyt ubogi, napisy w menu słabo widoczne, dorzuć więcej bajerków, żeby strona wyglądała, na bardziej żywą.
Zapachy w sieci
Stronę robi ktoś dla nas. Co powinien zmienić? Co mam przekazać?
PawelC
Szczerze, gdybym komuś zlecił zrobienie szablonu, i by mi coś takiego przedstawił, to od razu zmieniłbym grafika. Dużo ładniejszy szablon, mogę zrobić w max 2-3h, a weź pod uwagę, że nie jestem grafikiem smile.gif

Ten szablon, cały do wymiany, ponieważ patrząc na niego, przypominają mi się strony, jakieś 5 lat wstecz. Wygląda on, jak robiony na szybko, choć pewnie i w 10minut, idzie coś lepszego zrobić.
Grand93
Co powinienneś powinieneś przekazać: Dziękujemy za trud, ale Twoja praca nie spełnia naszych nawet podstawowych oczekiwań. Mam nadzieję, że Twoje kolejne prace będą bardziej przypadały nam i naszym klientom do gustu. Jeszcze raz dziękuję za współpracę.

Co powinien poprawić grafik - wszystko - Czy TO jest sklep questionmark.gif

Swego czasu na tym forum lub innym była bardzo ładna strona drogerii ( wg. mnie )
http://www.kosmetic.pl/

Nie jest to bynajmniej kryptoreklama biggrin.gif

BTW. Z tym odczekiwaniem to są jakieś jaja - czekam, czekam, a tu bam post zdublowany smile.gif
Zapachy w sieci
Grafik przygotował nowy projekt:

Zmiana grafika, niestety, nie wchodzi w grę. Sklep będzie miał ubogą ofertę tylko kilku producentów stąd oszczędne menu i brak podziału na tysiąc różnych kategorii.
Grand93
Naprawdę macie taki niski budżet ?

Logo cudowne, szukajka się wyróżnia - czy ona jest najważniejsza ? - stonować ją - tło w niej zrobić różowsze smile.gif