Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Parys' Blog
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
MateuszS
Hey, chyba pierwszy raz od kilku miesięcy stworzyłem jakiś swój lay... nie jestem grafikiem ale powiedzcie co mógłbym poprawić, dorzucić (aha i nie czepiajcie się jakiś drobiazgów). Jest to sam lay, więc tam nie ma żadnych wyświetleń, oskryptowań php, menu nie jest podpięte itd...

http://www.parys-blog.yoyo.pl/

Pozdro.
ciekawskiii
Nie ma za duzo do ocieniania ale mi sie podoba, szkoda ze pies sie nie wypowie:D
hwao
Czcionka całkiem dobrze dobrana, przyjemnie się ją czyta na tym tle.

Fajny zrealizowane "czytaj więcej". Ciekawie pomyślane tło pod treścią i to by było na tyle.

Każdy początkujący z grafiką nadmiernie wykorzystuje ten efekt rzucania cienia, nie wiem czemu tak jest, a osobiście bardzo go nie lubię. Dodatkowo zaprojektowałeś strasznie dużą stronę a treści masz malutko, przez to jest dużo pustej przestrzeni, za dużo.

Wypadało by poprawić też wycięcie tego zdjęcia Parysa po prawej, białe tło widać wyraźnie "gdzie się zaczyna" a reszta przejść jest płynna - lepsza całość płynna niż jedno takie.
MateuszS
hwao, ciekawskiii dzięki za opinie... co do tego białego tła wokół psa to zależy od monitora, niestety u mnie go nie widać i nie wiedziałem że tak jest... ale przejdę na 2 kompa i to poprawię. Co do cieni, faktycznie byłem pewien że ktoś zwróci na to uwagę. Faktycznie jest mało treści (to też poprawię ale nie mogłem się powstrzymać żeby się nie pochwalić własnymi wypocinami a nie jakimś free template z neta biggrin.gif). Strona jest pod 17' monitor projektowana do i powinna wyglądać ładnie na monitorach 17'+ jeżeli chodzi o szerokość, z wysokością faktycznie może być problem, ale to też nie problem żeby poprawić, dobrze że mam trochę monitorów w domu to jakoś to poskładam.
Damonsson
To co to w końcu...z początku podchodzi pod HTML5 (taki zgrabniutki doctype), w środku HTML4 (center), a reszta XHTML nawet strict winksmiley.jpg