Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wolontariat][PHP] Wysyłanie danych formularza na email.
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
ligahalowa
Witam,
jestem zielony jeżeli chodzi o PHP. Mam do Was ekspertów mała prośbę. Mianowicie napisałem formularz w HTML i potrzebuje do niego skrypt, który będzie wysyłał dane z tego formularza na mój adres email. Sam już coś probowalem, ale nie ogarniam tego mimo, że pewnie jest to banalnie proste dla tych co już troche w PHP siedzą.

Plik mojego formularza nazywa się "formularz1.htm". Jeżeli to możliwe to prosiłbym kogoś o napisanie skrypciku pod ten moj plik formularza.

Chodzi mi o to aby wysylal na mojego maila te dane z formularza: d1,g1,d2,g2 . Najlepiej w jakiejś przejrzystej formie np:

""
Druzyna1: [d1]
ilosc bramek druzyny 1: [g1]

Druzyna2: [d2]
ilosc bramek druzyny 2: [d2]

""

Dziękuję z góry za wszelką pomoc.
Pozdrawiam.

ps- plik formularza tutaj -> PLIK FORMULARZA

Proszę również o poprawienie ewentualnych błędów w tym pliku .htm smile.gif
karolo_k
http://www.przeklej.pl/plik/forl-rar-0026gc4sm03p

Zobacz czy działa bo ja nie srapwdzialem.

http://www.przeklej.pl/plik/forl-rar-0026gc4sm03p
Sprawdz czy działa ale najpier w wyslij.php musisz uzupelnica dane
ligahalowa
Dzięki za pomoc. Jednak coś nie działa taki błąd wywala: "Błąd SMTP: Nie można połączyć się z wybranym hostem. Wyniki nie zostały wysłane bo :Błąd SMTP: Nie można połączyć się z wybranym hostem." Albo ja zle skonfigurowalem ten plik :/

Moglbys mi wyjasnic co mam w kazdym polu podać? musze tam podac dane do konta pocztowego z ktorego bedzie sie to wysylac łacznie z haslem?

tak wpisalem to, powiedz czy dobrze?

$mail = new PHPMailer();
$mail->PluginDir = "phpmailer/";
$mail->From = "wyniki_abc@o2.pl";//adres emial
$mail->FromName = "Wynik meczu 1 ligi";//tytul wisomosci
$mail->Host = "poczta.o2.pl";//nazwa serwera pocztowego np. poczta.o2.pl
$mail->Mailer = "smtp";
$mail->Username = "wyniki_abc@o2.pl";//login do poczty