Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [WWW] Giernizon
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
wojteksc
Chciałbym zaprezentować Wam autorskiego projektu stronę http://www.giernizon.pl Wszystko jest zrobione od zera (poza cu3er`em). Ja osobiście nie jestem autorem, tylko osoba z ekipy, w której jestem. Wszelkie rzeczy, które tutaj nadmienicie, będę bezpośrednio mu wysyłał. Jeśli Administracja uzna, że taka forma nie jest odpowiednia, to niech usunie temat, a ja z góry przepraszam. Zamieszczam, gdyż czekam na Wasze oceny, ze strony technicznej i jeżeli dojrzycie coś, to żeby poprawić.

Z tego co wiem (jestem laikiem, dopiero się co nieco interesuje html) to strona jest w php. Nie działa strona za dobrze w ie8 (nie wiem jak jest w ie9), ale we wszystkich pozostałych (również w komórkach) jest wszystko dobrze.
askone
A więc:
  • zła szerokość strony - za duża
  • slider z informacjami o grach źle wypozycjonowany - w google chrome ma jakieś dziwne odstępy
  • prawa krawędź formularza logowania nie pokrywa się z krawędzią tekstu poniżej
  • link "dodaj newsa" widoczny dla każdego mimo iż tylko zalogowany użytkownik może dodać newsa
  • w informacji o konieczności logowania brak linków do formularza rejestracji lub logowania
  • a na koniec masakra - formularz kontaktowy tylko dla zalogowanych smile.gif Ciekawe kto wpadł na ten super pomysł....

ps. już wiem co to za margines przy sliderze - box na reklamy google'a...

Pozdrawiam
wojteksc
Cytat(askone @ 4.03.2011, 14:13:59 ) *
[*]a na koniec masakra - formularz kontaktowy tylko dla zalogowanych smile.gif Ciekawe kto wpadł na ten super pomysł....
[/list]

ps. już wiem co to za margines przy sliderze - box na reklamy google'a...

Pozdrawiam

Co do pierwszego, dzisiaj zostanie zmieniony.

Chodzi Ci o to co jest po prawej stronie, czyli ten obrazek z taką główką, czy o lewą stronę? Więcej reklam niż są, nie będzie.
askone