Jak bardzo systemy kontroli pracy ułatwiają realizację projektów, tego chyba nie muszę tłumaczyć.
Potrzebuję narzędzia będącego czymś w stylu CRM-a połączonego z trackerem; do tej pory wystarczającym był dla mnie Trac, ale potrzebowałbym czegoś połączonego z systemem pocztowym (w stylu grupowania odpowiednich maili/forwardowania, do kogo trzeba wg ID ticketu w temacie).
Generalnie tak: wszystkie zgłoszenia lecą na support@example.com - pracownik przydziela sobie sprawę i odpowiada z systemu, po czym wszystkie odpowiedzi wysyłane z tym ID będą jednocześnie forwadowane na jego prywatny mail. Poza tym, przydałyby się wykresy Gantta, planowanie zasobami. Wysyłanie kopii na maila nie jest aż tak bardzo konieczne, ale by się przydało. [;
Robiłem już pierwotne rozeznanie, ale tego typu aplikacji jest troszkę, a nie chciałbym się babrać przez wszystkie, tylko od razu przebierać w tych wypróbowanych i - tym samym - lepszych.
Najlepsze byłyby rozwiązania opensource'owe, ale gdyby były jakieś względnie tanie, to też mogłyby być. [;