Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [SQL][MySQL][PHP]Gdzie mam szukać osoby, która nauczy PHP
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
Rob65
Witam,

Chcę założyć prawdziwy działający portal zaprojektowany indywidualnie, współpracować przy jego wykonaniu i w ten sposób nauczyć się nieco PHP . jako że jestem zielony, bez przygotowania, potrzebna jest osoba zarówno biegła w programowaniu jak i szkoleniu. oczywiście, zdaję sobie sprawę, że tak duży zakres pomocy nie może być bezpłatny smile.gif

czy możecie poradzić gdzie znaleźć osob,ę która zechciałaby podjąć się tego, to znaczy wspomagania mnie w łatwiejszych zadaniach i projektowania trudniejszych części ?

z tego co czytam niezbędne jest OOP, gdyż portal wymaga generowania dużych ilości pól i etykiet
mikiz65
Mogę ci trochę pomóc, choć sam nie jestem mistrzem.
croc
A skąd jesteś?
wNogachSpisz
Chętny! PW
Rob65
odpowiadając na Twoje pytanie, jestem z Warszawy;
a może moglibyśmy zająć się tematem w kilka osób? byłoby szybciej. tylko, nie wiem jak z synchronizacją takich prac.
co sądzicie?
lobopol
Polecam napisać to w dziale giełda i określić czy to ma być darmowa pomoc czy płatna.
croc
Jest napisane w pierwszym poście, że autor jest w stanie zapłacić smile.gif Jeśli jesteś zainteresowany korepetycjami via Skype, to ja chętnie takich udzielę.
wNogachSpisz
Cytat(croc @ 8.11.2011, 21:44:57 ) *
Jeśli jesteś zainteresowany korepetycjami via Skype, to ja chętnie takich udzielę.

Trzeba mieć tupet, koleś nic nie potrafi, dezinformuje i jeszcze chce udzielać korepetycji.
Niktoś
A jednak 97 osobom pomógł.Tak więc..chyba coś musi umieć.
croc
@wNogachSpisz szczeka w każdym temacie, w którym się udziela. Atakuje każdego, kto podważa jego pseudokompetencje. Potem odwraca kota ogonem, żeby tylko się nie skompromitować.
blooregard
@wNogachSpisz i @croc - jak macie coś do siebie, to sobie to wyjaśniajcie na PW, maila albo komunikator, a nie publicznie na forum.