Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wolontariat] Pomoc przy skrypcie
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
maxbartko
Witam. Napisałem z pomocą wujka googla system płatności dla mojej firmy.
Nie znam się dobrze na php i utknąłem z jednym problemem.
Skrypt ma służyć do wprowadzania wpłat zrobionych przez klienta,gdyż za dużo jest już ich i stara metoda zapisywania wpłat na kartce już się nie sprawdza.
Klient mi płaci za neta a ja mu drukuję kod wygenerowany w moim skrypcie.
Klient loguje się na stronie www i wpisuje dany kod. kod po wpisaniu przypisywany jest do klienta z bieżącą datą.
Zrobiłem generator 10 znakowych kodów które zapisywane są w bazie danych,
kody nie powtarzają się, do tego dodałem system logowania.
Działa też przypisywanie kodu do klienta.

Teraz mam problem bo nie wiem jak to zrobić:
Chcę aby klient mógł zobaczyć swoje wszystkie wpłaty w danym roku.
Rejestrując się w programie klient np w grudniu 2011, pierwszą wpłatę ma dokonać dopiero w styczniu 2012.
Jak zrobić że np pierwszy miesiąc płatny jest styczeń a np pierwszą wpłatę klient zrobi w marcu, skąd system będzie wiedział że ta wpłata marcowa ma być przypisana do stycznia a następna już do lutego.
jak zrobić tabelkę np wszystkie wypisane miesiące a pod nimi np data wpisania kodu.
aktualnie moja baza wygląda tak:
  1. CREATE TABLE `kody` (
  2. `kody_id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  3. `kody_kod` varchar(15) NOT NULL,
  4. `kody_uzyty` tinyint(1) NOT NULL,
  5. `kody_usera` varchar(30) NOT NULL,
  6. `kody_data_uzycia` varchar(10) NOT NULL,
  7. `kody_wydruk` tinyint(1) NOT NULL,
  8. UNIQUE KEY (`kody_id`)
  9. ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8;
  10.  
  11. CREATE TABLE `uzytkownicy` (
  12. `id` INT( 11 ) NOT NULL AUTO_INCREMENT ,
  13. `nick` VARCHAR( 32 ) NOT NULL ,
  14. `haslo` VARCHAR( 40 ) NOT NULL ,
  15. `email` VARCHAR( 40 ) NOT NULL ,
  16. `imie` VARCHAR( 40 ) NOT NULL ,
  17. `nazwisko` VARCHAR( 40 ) NOT NULL ,