Nie znam się dobrze na php i utknąłem z jednym problemem.
Skrypt ma służyć do wprowadzania wpłat zrobionych przez klienta,gdyż za dużo jest już ich i stara metoda zapisywania wpłat na kartce już się nie sprawdza.
Klient mi płaci za neta a ja mu drukuję kod wygenerowany w moim skrypcie.
Klient loguje się na stronie www i wpisuje dany kod. kod po wpisaniu przypisywany jest do klienta z bieżącą datą.
Zrobiłem generator 10 znakowych kodów które zapisywane są w bazie danych,
kody nie powtarzają się, do tego dodałem system logowania.
Działa też przypisywanie kodu do klienta.
Teraz mam problem bo nie wiem jak to zrobić:
Chcę aby klient mógł zobaczyć swoje wszystkie wpłaty w danym roku.
Rejestrując się w programie klient np w grudniu 2011, pierwszą wpłatę ma dokonać dopiero w styczniu 2012.
Jak zrobić że np pierwszy miesiąc płatny jest styczeń a np pierwszą wpłatę klient zrobi w marcu, skąd system będzie wiedział że ta wpłata marcowa ma być przypisana do stycznia a następna już do lutego.
jak zrobić tabelkę np wszystkie wypisane miesiące a pod nimi np data wpisania kodu.
aktualnie moja baza wygląda tak:
CREATE TABLE `kody` ( `kody_id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT, `kody_kod` varchar(15) NOT NULL, `kody_uzyty` tinyint(1) NOT NULL, `kody_usera` varchar(30) NOT NULL, `kody_data_uzycia` varchar(10) NOT NULL, `kody_wydruk` tinyint(1) NOT NULL, UNIQUE KEY (`kody_id`) ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8; CREATE TABLE `uzytkownicy` ( `id` INT( 11 ) NOT NULL AUTO_INCREMENT , `nick` VARCHAR( 32 ) NOT NULL , `haslo` VARCHAR( 40 ) NOT NULL , `email` VARCHAR( 40 ) NOT NULL , `imie` VARCHAR( 40 ) NOT NULL , `nazwisko` VARCHAR( 40 ) NOT NULL , `adres` VARCHAR( 40 ) NOT NULL , `nip2` VARCHAR( 13 ) NOT NULL , `ip` VARCHAR( 20 ) NOT NULL , `data` VARCHAR( 10 ) NOT NULL , PRIMARY KEY ( `id` ) );
Przesyłam szybki szkic tego co chce uzyskać.

to jest ta sam tabelka tylko po zmianie roku.
wiadomo, że nic nie ma za darmo więc możecie podsyłać swoją cenę na PW lub kontakt niżej.