Witam,

sprawa wygląda następująco, mieliśmy programistę który praktycznie
postawił nam już cały portal, jednak nagle zaniemógł ... i nie
dokończył wszystkiego, skrypt i baza są już na naszym serwerze. Do
zrobienia zostało :

1. Zabezpieczenie skryptu
2. Slider zdjęć w TOP strony (z możliwością dodawania i usuwania wyświetlanych zdjęć, rozmiar ustalony na 900x200)
3. możliwość dodawania zdjęć, filmów, audio przez niezarejestrowanych użytkowników, według ustalonych już wielkości plików
4. Walidacja formularzy (każde pole min 5 znaków, bez specjalnych, brak możliwości wprowadzenia złośliwego kodu)
5. Formularz kontaktowy z listą rozwijaną, do kogo chcemy pisać (adresy e-mail i osoby wprowadzane z panelu admina) (zabezpieczenie captcha)
6. Formularz kontaktowy do danego użytkownika (zabezpieczenie captcha)
7. Panel użytkownika : wstawiony jest edytor (chyba TinyMCE) jednak brak w nim możliwości dodawanie zdjęć, audio i filmów bezpośredni z dysku, ograniczenie ilości wstawianych linków do 2. Zabezpieczenie przed dodaniem złośliwego kodu.
8. Wyszukiwarka, należy dodać, stronicowanie wyników wyszukiwania, ma wyszukiwać po tytule i treści wpisu, nie przegląda komentarzy.
9. Przyjazne linki.
10. Chcielibyśmy aby wybierając dane województwo było ono przekierowywane do danej subdomeny, np. wybierając woj. śląskie będzie przekierowane na adres slaskie.domena.pl
11. Wybierając miejscowość w danym województwie był następujący adres wojewodztwo.domena.pl/miasto

Panel administratora powinien posiadać następujące możliwości:
1. System zarządzania bannerami, ma dawać możliwość wstawiania usuwania i edycji bannerów z danych grup jak również poszczególnych stron. Chodzi o to aby banery pogrupować nie tylko według rozmiarów, ale również na takie grupy jak: województwo, miasto. Czyli chcemy mieć możliwość wstawienia danego bannera na przykład w województwie śląskim, a innym razem tylko w poszczególnych miastach. Dobrze gdyby była możliwość wyświetlania w panelu admina okres aktywności danego bannera, tj. data od do lub ilość wyświetleń. Jeżeli istnieje możliwość to również statystyki dzienne, tygodniowe, miesięczne (do zarządzania bannerami można wykorzystać jakiś gotowy skrypt aby było łatwiej)
2. Kategorie są identyczne dla każdej miejscowości, należy usunąć możliwość dodawania kategorii w danej miejscowości. Czyli mamy mieć możliwość dodawania usuwania i modyfikacji kategorii,
3. Wyszukiwarki: miast, w archiwum komentarzy i wiadomości, wiadomości i komentarzy w miejscowościach, użytkowników,
4. Wyloguj z panelu administracyjnego
5. W podstronach zmiana formularza na typ tinymce lub podobny z możliwością dodawania zdjęć itp.
6. Archiwum wiadomości ? wyświetlenie dodatkowych info: data usunięcia, ip kasującego wpis w tabeli. Możliwość sortowania po nagłówkach kolumn tabeli.
7. Archiwum komentarzy ? wyświetlenie dodatkowych info: data usunięcia, ip kasującego wpis w tabeli. Możliwość sortowania po nagłówkach kolumn tabeli.
8. Zarządzenie boxami na stronie w poszczególnych kolumnach, możliwość ustalania ich kolejności wyświetlania.
9. Kodowanie bazy i wyświetlanie na stronie i paneli administracyjnym do UTF8,
10. Blokowanie konta użytkownika jednym kliknięciem
11. Możliwość dokonywania zmiany kolejności wyświetlania poszczególnych podstron

Punkty: 1,2,4,5,6,9,10,11 i w panelu admina : 1,2,4,9 Są do zrobienia w pierwszej kolejności.

Proszę o podesłanie przybliżonej ceny wykonania tych modyfikacji, oraz odpowiedzi w jakim terminie mogą zostać wykonane. Zależy mi na czasie.