Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Poszukuję] Zlecenia PHP/MySQL/PostgreSQL/Oracle
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
mokry
Witam,

Jestem projektantem/programistą stron i aplikacji internetowych. Od ponad 10 lat zajmuję się komercyjnym programowaniem w PHP w opraciu o bazy danych MySQL/PostgreSQL/Oracle.
Chętnię podejmę się zleceń na strony internetowe i aplikacje działające w środowisku przeglądarek internetowych.

Zainteresowany jestem raczej podjęciem długofalowej współpracy.
Istnieje możliwość wystawienia faktur VAT.

Umiejętności:
Programowanie:
  • Języki opisowe: HTML 4.0, XHTML Strict, HTML 5, CSS, XML, XSL
  • Języki Client-Side: java script: jQuery, MooTools
  • Języki Server-Side: PHP5: Kohana Framework, Code Igniter, Yii, FuelPHP, CakePHP
  • Języki bazodanowe PL/SQL

Systemy bazodanowe:
  • Zaawansowana znajomość MySQL, PostgreSQL, SQLite oraz innych relacyjnych systemów zarządzania bazami danych.
  • Znajomość standardów połączeń, mapowania obiektowo-relacyjnego i trwałości danych.

Projektowanie aplikacji:
  • Znajomość wzorców projektowych
  • Prototypowanie aplikacji oraz interfejsów graficznych
  • Wdrażanie aplikacji internetowych oraz beta-testy

W razie zainteresowania proszę o kontakt za pomocą PW.

Pozdrawiam,
Michał.
z.krzewinski
Jestem zainsteresowany Pańskimi usługami.
Proszę o kontakt na adres e-mail: z.krzewinski@wp.pl
slawekj
Jestem zainteresowany Pańskimi usługami w zakresie PostgreSQL. Proszę o kontakt slawomir.jagodzinski@gmail.com
z.krzewinski
Dziękuję Panu Michałowi za współpracę.
Z tego miejsca chciałbym polecić usługi Pana Michała w zakresie projektowania i wdrażania aplikacji napisanych pod moje potrzeby.
Cena za wykonanie zleceń może nie była najniższa wśród ofert, ale fachowość, terminowość i możliwość wystawienia faktury VAT i odliczenia od podatku zrekompensowały wszystko.

Pozdrawiam i życzę wielu zleceń,
Zbigniew.
mokry