mokry
10.12.2012, 13:03:33
Witam,
Jestem projektantem/programistą stron i aplikacji internetowych. Od ponad 10 lat zajmuję się komercyjnym programowaniem w PHP w opraciu o bazy danych MySQL/PostgreSQL/Oracle.
Chętnię podejmę się zleceń na strony internetowe i aplikacje działające w środowisku przeglądarek internetowych.
Zainteresowany jestem raczej podjęciem długofalowej współpracy.
Istnieje możliwość wystawienia faktur VAT.Umiejętności:Programowanie:
- Języki opisowe: HTML 4.0, XHTML Strict, HTML 5, CSS, XML, XSL
- Języki Client-Side: java script: jQuery, MooTools
- Języki Server-Side: PHP5: Kohana Framework, Code Igniter, Yii, FuelPHP, CakePHP
- Języki bazodanowe PL/SQL
Systemy bazodanowe:
- Zaawansowana znajomość MySQL, PostgreSQL, SQLite oraz innych relacyjnych systemów zarządzania bazami danych.
- Znajomość standardów połączeń, mapowania obiektowo-relacyjnego i trwałości danych.
Projektowanie aplikacji:
- Znajomość wzorców projektowych
- Prototypowanie aplikacji oraz interfejsów graficznych
- Wdrażanie aplikacji internetowych oraz beta-testy
W razie zainteresowania proszę o kontakt za pomocą PW.
Pozdrawiam,
Michał.
z.krzewinski
28.01.2013, 18:15:56
Jestem zainsteresowany Pańskimi usługami.
Proszę o kontakt na adres e-mail: z.krzewinski@wp.pl
slawekj
8.02.2013, 17:59:54
Jestem zainteresowany Pańskimi usługami w zakresie PostgreSQL. Proszę o kontakt slawomir.jagodzinski@gmail.com
z.krzewinski
11.05.2013, 20:49:31
Dziękuję Panu Michałowi za współpracę.
Z tego miejsca chciałbym polecić usługi Pana Michała w zakresie projektowania i wdrażania aplikacji napisanych pod moje potrzeby.
Cena za wykonanie zleceń może nie była najniższa wśród ofert, ale fachowość, terminowość i możliwość wystawienia faktury VAT i odliczenia od podatku zrekompensowały wszystko.
Pozdrawiam i życzę wielu zleceń,
Zbigniew.
mokry
22.10.2013, 10:51:16
W związku z "obrobieniem" się z aktualnymi projektami i większą ilością czasu, odświeżam ogłoszenie.
litespeed
30.05.2015, 14:25:44