Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: PhpMyAdmin
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych > MySQL
e.Bobi
Witam!
Mam zapytanie ... Robię właśnie system newsów na podstawie tutoriala i jest tam takie coś

Otwórz phpmyadmin i utwórz nową tabelę :

CREATE TABLE newsy (
id INT PRIMARY KEY AUTO_INCREMENT,
nazwadnia VARCHAR(12),
dzien INT,
miesiac INT,
rok INT,
temat VARCHAR(100),
wiadomosc TEXT
)

No i jak to zrobić... ja jestem zielony w tym ... sciągnąłem nawet phpMyAdmin-2.2.4 ale nie wiem co z nim zrobić PROSZE POMOCY exclamation.gif
.dragonfly
www.phpmyadmin.net
Niezbedne informacje do konfiguracji masz na tej stronie, a dodatkowe informacje co trzeba gdzie wpisac masz w pliku konfiguracyjnym config.inc.php.

Wpisujesz adres twojego katalogu z phpmyadminem. Nastepnie:
Tworzysz jakas baze, po prawej masz liste roziwjana, wybierasz swiezo co utworzona baze, otiwera ci sie strona, kilkasz na SQL (ew. zapytanie SQL), wklejasz kod i klikasz Wykonaj
peterj
Tutaj masz dokumentacje PHPMyAdmin po polsku http://www.phpmyadmin.net/pma_localized_do....5.2-pl1-1.html

Po instalacji otwórz phpmyadmin'a w przeglądarce:
Wybierz baze danych po lewej (rozwijana lista). Następnie po prawej jest 5 zakładek, wybierz SQL i wklej do tego pola to zapytanie i kliknij Wykonanie.
e.Bobi
Przepraszam was ale ja naprawde nic z tego nie rozumiem ... a bardzo potrzebuje tego!
Oto ten tutek gdzie jest to polecenie ktore napisalem wyzej
http://www.flash-freaks.com/index.php?modu...wpage&pageid=22

Bardzo was prosze jeśli mógłby ktoś mi wytłumaczyć co i jak zrobić aby utworzyć tą tabele. Chodzi mi o to żeby ktoś mi powiedział co otworzyć i co gdzie wpisać. BARDZO WAS PROSZE O POMOC!!! sadsmiley02.gif

Aha i jeszcze jedno pisze tu ze "Odtaruj lub odzipuj dystrybucję (pamiętaj by odzipować także podkatalogi): wywołaj tar -xzvf phpMyAdmin_x.x.x.tar.gz" czyli co mam zrobić?

exclamation.gif!PROSZE POMOCY!!!
bela
przeciez powiedziano Tobie dokladnie co zrobic
peterj
Cytat