jestem doświadczonym programistą (PHP, JavaScript, MySQL, AWS i powiązane technologie), raczej bardziej back-end / dev-ops niż front-end, ale to tylko chwilowa sytuacja związana z przydzielanymi obowiązkami w ostatnich miesiącach. Uczę się nowych rzeczy bardzo szybko. Jestem odpowiedzialny i nie boje się podejmowania decyzji. Pracuję w zawodzie od ponad 10 lat, obecnie jako lider zespołu w Niemczech w firmie obecnej w 20 krajach (łącznie posiadam około 3 lat doświadczenia jako lider, również zdalnie). Moja główna specjalizacja to aplikacje wysokowydajne i start-upy. Płynnie mówię po angielsku (w zakresie komunikacji technicznej). Oczywiście, jeśli chodzi o umiejętności, to staram się być na bieżąco, na tyle na ile ilość wolnego czasu i technologie używane w pracy pozwalają ( PHP 7 i Zend Expressive rulez

Piszę, to ogłoszenie, ponieważ chciałbym wrócić do Polski. Jeżeli to by miało mieć sens w dłuższym okresie czasu, to musi to być praca zdalna, z zarobkami około 12.500 PLN netto + VAT / ms (umowa o pracę i wszelkie benefity typu siłownia, prywatne ubezpieczenie - dziękuję, ale nie jestem zainteresowany). Możliwe okazjonalne wypady do biura firmy (częstotliwość zależy od tego, jak daleko do tego biura z centrum Polski). Interesuje mnie dłuższa i stabilna współpraca. Rozważę również pracę w biurze (za proporcjonalnie wyższe wynagrodzenie), blisko mojego miejsca zamieszkania, czyli: Wrocław, Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź.
Stanowisko jakie mnie interesuje to: starszy programista albo lider zespołu albo architekt.
Myślę, że podstawowe pytanie na jakie powinienem teraz odpowiedzieć, czyli czemu chcę wrócić? Po pierwsze wysokie podatki, obciążenia socjalne i koszty życia u naszych zachodnich sąsiadów, które to sprawiają, że różnica w zarobkach netto nie jest aż tak atrakcyjna jak sugeruje różnica brutto. Po drugie home sick. Po trzecie, wierzę, że również w Polsce da się robić aplikacje na światowym poziomie.
Termin rozpoczęcia współpracy: 01.03 - 01.04.