Co prawda nie mam na tyle czasu, aby przejrzeć wszystko co udostepniłes, ale już na pierwszy rzut oka widać pewien brak ergonomii panelu administracyjnego.
W czym rzecz.
Za dużo trzeba klikać. Zauważ, że menu (lvl1), czyli
Zarządzaj Menu :: Zarządzaj Promocjami :: Newsy :: Pozostałe :: Wyloguj [demo]
Można by umieścić z lewej strony, jako nagłowki sekcji. A to co znajduje się w sekcjach, dac jako normalne linki. Zobacz jak wygląda panel chociażby phpBB czy IPB.
Druga sprawa. Nie podoba mi się sposób "umieszczania" składników na cieście.
Osobiście wolałbym dodawać składniki do listy dostępnych a całość menu komponować przy użyciu tabeli z zestawem checkboxów:

Gdyby dodać do tego jeszcze (w menu składników) cenę składnika (np. niech porcja pieczarek kosztuje 1,5 zł) oraz ilośc porcji na jedna pizze (mała - 1p, średnia -1,5p, duża - 2 porcje) to system moze sam na bieżąco wyliczać ceny dowolnej zaprogramowanej pizzy.
Na razie tyle - jak znajdę więcej czasu po weekendzie, przyjrzę się jeszcze Twojemu systemowi.
Już nie wspominam o rejestracji sprzedanych porcji, zestawieniach kosztów, planowaniu zakupów składników itp zarządzaniu, bo się typ aplikacji z CMS na CRM zmieni.