Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: ez publish - pare pytan
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Systemy portalowe i CMS'y
maar
Witam,
mam zamiar stworzyc branzowy wortal informacyjny. Do tej pory tesowalem mambo ale stwierdzilem, ze jest ono zbyt sztywne i wybor padl na ez publish, ktore aktualnie testuje. Poniewaz jestem zupelnym amatorem, ktory nie zna php mam kilka pytan:
- w jaki sposob mozna stworzyc wlasny szablon witryny. Na ez.no znlalazlem jedynie demo, ktore opisuje jak zmienic szablon domyslny. W mambo jest to bardzo proste a tutaj nie za bardzo potrafie sie polapac w strukturze plikow
- w podstawowej wersji ez jest bardzo malo komponentow. Nie ma na przyklad newslettera i mozliwosci umieszczania bannerow lub buttonow. Czy sa gotowe skrypty jak ma to miejsce w mambo czy tez trzeba je sobie napisac samemu w php (czyli odpadam sad.gif )
- wogole jest bardzo malo dokumentacji na temat ez. czy jest szansa, ze w przyszlosci bedzie ona szersza?

I na konie pytanie o blad podczas wyszukiwania... wyskakuje mi taki tekst
"Nie znaleziono modułu
Żądany moduł "SearchText=test&x=0&y=0" nie został znaleziony.
Możliwym powodem jest:
* Nazwa modułu jest niepoprawna. Spróbuj poprawić adres URL.
* Moduł nie istnieje na tej stronie.
* System używa URL, aby okreslić dostęp do serwisu WWW, jednak nazwa dostępu nie została podana. Spróbuj wstawić nazwę dostępu przed nazwą modułu w adresie URL."

Slowo test pojawia sie w kilku miejscach na roznych stronach a system jakby tego nie widzial.

Pozdrawiam
LamaMASTER