Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Płatności na ebay?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Joachim Peters
Witam,

Ostatnio interesuje mnie wystawienie aukcji na ebay'u, bo słyszałem, że nie trzeba nic tam płacić.
Nie znam się na takich serwisach, więc pytam się was co i ile trzeba płacić przy założeniu aukcji w tym serwisie?
Obczytywałem ten ich regulamin itp. ale tego jest tak dużo, że może coś przeoczyłem.

Pozdrawiam
Adiasz
billing z rachunkiem przychodzi co miesiac, placic mozna rzadziej, jak cos to wczesniej sie upomna
samo placenie jest banalne, raz wprowadzasz numer karty a pozniej po zdeklarowaniu platnosci ebay prez paypall sciaga kase i wysyla maila potwierdzajacego
zrodlo: ebay.com
Joachim Peters
To co jest bardziej opłacalne allegro czy ebay?
Adiasz
to zalezy jaka jest Twoja grupa docelowa kupujacych, allegro - polska, ebay.com - swiat :-)
moim zdaniem allegro to syf, duze oplaty, kijowy support, male mozliwosci konfiguracyjne, jednak wciaz sa liderem w polsce, mimo to polecalbym ebay (pl lub com w zaleznosci od potrzeb)
Joachim Peters
Ja jestem już zarejestrowany na ebay pl, ale nie wiem czy jak sprzedam coś za 90zł to ile będe musiał zapłacić wtedy ebay'owi i jak ta płatność wygląda.
melanijka
Witam guitar.gif
Jeśli interesują was opłaty i prowizje na takich aukcjach jak ebay i allegro, to wszystko znajdziecie tutaj: http://www.eony.pl/blog/ . Pozdrawiam
lizyna
witam
właśnie założyłam konto na ebay-u i chcę dokonać zakupu przedmiotu w dolarach amerykańskich. nie wiem jednak jaką kwotę przelać na konto paypal aby była ona odpowiednia (pokryła koszt przedmiotu, przesyłki i wymianę walut) przesyłka z wysyłką kosztuję 59,9 $. czy ktoś mi może udzielić informacji jak to przeliczyć na polskie zł dodając do tego koszy zamiany waluty? a zlotówki przeliczać na dolary po bieżącym kursie? są jeszcze jakieś inne opłaty, które mi umknęły? czytałam o przelewach na stronie PayPal ale dalej nie mam pojęcia :/ bardzo proszę o pomoc smile.gif
bim2