Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wolontariat]Poszukuję programisty PHP
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
koreafilm
Witam,
poszukuję programisty znającego się na php i mysql.
Wcześniej stronę mi robił kto inny niestety jednak musiał zrezygnować z powodów osobistych.
Strona jest w części zrobiona jednak nie wiem w jak dużej gdyż nie znam się na tym.
Jest tro strona o filmach.

Niestety nie będę mógł zaoferować za pracę nad stroną pieniędzy gdyż sam owych nie posiadam a stronę chcę stworzyć z powodu hobby.
Sam równierz nie chcę zarabiać na stronie.

bardzo proszę o kontakt pod adresem e-mail:

kontakt@koreafilm.pl

gg: 10741901

Proszę o nie odpisywanie na ten temat gdyż nie będę tu zaglądał a piszę to tylko i wyłącznie informacyjnie.
matty7
szczegoly na emailu
koreafilm
matty7 niestety zrezygnował więc oferta wciąż aktualna.
bardzo proszę o zgłaszanie się chętnych.
Apo
Wszyscy chcą żeby im za darmo robić....
Może nowy dział charytatywny by się tu przydał?
gam3r
przydałby się, absolutnie
koreafilm
tak wiem że za takie usługi powinno się płacić.
niestety nie mogę zaoferować pieniędzy gdyż ich nie posiadam.
jedyne co mogę w tym momencie zaoferować podpis pod stroną i oczywiście zamieszczenie strony przez twórcę w portfolio.
a jeżeli strona zacznie na siebie zarabiać oferuję połowę ewentualnych zysków ze strony...
gam3r
rozumiemy ze chcesz jakos sie zaangażowac(czy jak to sobie nazwiemy), ale nie masz umiejętności aby rozpocząć to.
przecież wyżej pisałeś że nie planujesz zarobku na niej? tongue.gif
hw.packard
Cytat(koreafilm @ 18.11.2007, 18:12:58 ) *
jedyne co mogę w tym momencie zaoferować podpis pod stroną i oczywiście zamieszczenie strony przez twórcę w portfolio.

A bez Twojej zgody nikt by tej strony nie mógł umieścić w swoim portfolio? Ciekawe...
kszychu