Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: krasnal -> serwer
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych > MySQL
lovefool
Witam!

W bazach jestem początkujący więc wybaczcie chyba tak banalne pytanie...Mam baze(tabele) w krasnalu-co zrobić teraz żeby znalazła się ona na serwerze ?eksport? zapisać do pliku i go przegrać na serwer czy jak??

pozdrawiam!
raf2001
sprawa na pozór jest dośc prosta. Bierzesz uruchamiać phpmyadmin'a i wybierasz EKSPORT (pokazuje się tuż po uruchomienia phpmyadmina) a pózniej na serwerze możesz wgrać plik (niepowiem jak bo niepamiętam). Może to ci coś podpowie jak niewiesz co i jak i nieskombinujesz nic to pytaj dalej
lovefool
No wiem...jest eksport...moge to zapisać do pliku o różnych formatach m.in. do *.sql. Tylko co potem?przegrać ten plik na serwer?a potem logując się do bazy co mam podać?
stal-sw
Mozesz zapisac czy to do plikow .sql czy .txt

Nastepnie odpalasz phpMyadmina na serwerze (lub mozesz uzyc jakiegos klienta SQLa np. Pomocnik MySQL.

Jak uzyjesz phpMyAmina - to po zalogowaniu sie wchodzisz to dzialu "SQL" a tutaj albo wklejasz skopiowany kod z pliku do ktorego wczeniej eksportowales baze, lub bierzesz BROWSE i wybierasz lokalizacje twojego pliku ->teraz wystarczy wcisnac WYKONANIE i tyle.
lovefool
Cytat
Nastepnie odpalasz phpMyadmina na serwerze (lub mozesz uzyc jakiegos klienta SQLa np. Pomocnik MySQL.

Na serwerze? nie bardzo rozumiem ... mój krasnal na serwerze ? czy z dysku go urochomić ?

pozdrawiam!
stal-sw
Nie - Krasnala na serwerze !!

Tylko odpalasz PHPMyAdmina albo laczysz sie z baza (ktora jest na serwerze) za pomoca klienta. I tu importujeszcze wczesnije wyeksportowana baze.

Pliku nie przegrywa sie na serwer - a jedynie mozesz go otworzyc w phpMyAdminie.
lovefool