Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ankieta dla użytkowników PHP
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
slawek_radomski
Jestem studentem na Wydziale Zarządzania UG. Przeprowadzam badania użytkowników PHP. Jeżeli pracujesz w firmie, gdzie wykorzystujesz PHP, lub używasz PHP hobbystycznie w domu, to wypełnij ankietę i przyczyń się do rozwoju badań nad PHP. Wypełnienie ankiety zajmie Ci chwilkę, a pozwoli na budowę modeli użytkowników PHP. Ankieta znajduje się pod adresem http://www.ankieta.openedu.pl
Pozdrawiam 
slawek@openedu.pl
mike
Przenoszę na Hydepark
LonelyKnight
Sorry ale moim zdaniem te pytania są głupie dry.gif

Cytat
Ludzie, którzy mają wpływ na moje zachowanie uważają, że powinienem używać PHP

Cytat
Ludzie, którzy są ważni dla mnie uważają, że powinienem używać PHP

Cytat
Moja interakcja z PHP jest (będzie) przejrzysta i zrozumiała

...chyba jestem za mało bystry na takie testy wstydnis.gif dojechałem do połowy i dałem spokój sciana.gif
mike
Ja też koło połowy uznałem że te pytania są totalnie głupie.
Na początku były jeszcze śmieszne ale mi się odechciało.

Mnóstwo literówek, pytanie niemal identyczne, i jeszcze pełne patosu "przyczyń się do rozwoju badań nad PHP"...

Co to w ogóle jest?
qqrq
Heh, widać, że koledzy nigdy z psychologiem nie mieli do czynienia. biggrin.gif Jak moja kobita studiowała psychologię co chwilę miałem takie ankietki. Z, hmm..., "naukowego" punktu widzenia to wcale nie takie bezsensowne pytania... guitar.gif
nospor
Cytat
Zamierzam używać PHP w ciągu następnych 12 miesięcy

Cytat
Planuję używać PHP w ciągu następnych 12 miesięcy

@qqrq jaka jest roznica, z punktu widzenia psychologii, miedzy "zamierzam" a "planuje"?
mike
Używam PHP w miejscu pracy
Pytanie kierowane do programistów, którzy siedzą z PHP 8h w pracy: Uważam że PHP jest przydatny w mojej pracy
Do tych samych programistów: Mój przełożony oczekuje ode mnie użycia PHP