Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Oferuję] Usłgui graficzne w dowolnym zakresie
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Sprzedam
mperlam
Witam. Oferuję swoje profesjonalne usługi graficzne. W programie Photoshop pracuję od dwóch lat. W tym czasie nauczyłem się jego obsługi w 100%-u procentach. Dlatego więc oferuję swoje usługi z zakresu tworzenia layoutów dla stron oraz wszelkiego rodzaju innej grafiki (bannery, loga buttony, przeróbki zdjęć itd.). W chwili obecnej nie podejmuję się tworzenia gotowych stron www. Tworze tylko grafikę stron (layout). Taką grafikę trzeba jeszcze zakodować (nie zajmuję się tym).

Moje ceny wyglądają następująco:
Dowolny rodzaj grafiki - 10zł (bannery, userbary itd.)
Layouty stron - 50zł

Realizacja zamówienia nigdy nie trwa więcej niż 2 dni. Płacisz za efekty. Najpierw ja robię grafikę, ty ją oceniasz i jeżeli się spodoba - kupujesz ją. Po zakupie layouta przesyłam pliki PSD projektu.

W chwili obecnej nie mogę pochwalić się jakimś szczególnym portfolio, jest ono w przygotowaniu.
Oto adres kilku moich prac: http://tinypic.com/3ia1e9uv
Tutaj przykładowy layout (pod warez, akurat na sprzedaż -zapraszam do jego kupna): http://i42.tinypic.com/28tkqoj.jpg

Wszystkich zainteresowanych moimi usługami graficznymi zapraszam do kontaktu: PW, mperlam@wp.pl, GG: 123789
bim2
Naprawde myślisz, że ktos da ci za to 50zł? Sorka, ale naprawdę musisz się bardziej postarać. Poducz się i dopiero oferuj usługi, bo teraz tylko robisz z siebie pośmiewisko.
johny_s
obsluga programu to jedno, zdolnosci graficzne to juz zupelnie inna dzialka
Poker
Teraz spójrz na szablon i powiedz gdzie tu jest twoja 100% znajomość programu Photoshop ?

ps. Nie bój się że ktoś ukradnie Ci Twój szablon, nie dawać tych "znaków wodnych" .
pyro