System kontaktów z klientami firmy.
Każdy klient ma swoją podstronę dostępną na hasło.
Na tej stronie są wiadomości przesyłane prze administratora tylko dla tego klienta oraz ogólne do wszystkich klientów. Wiadomości te pogrupowane są tematycznie. Wiadomości mogą być tekstowo-graficzne. Możliwość dołączania plików wraz z opisem.
Kontakt administratora z klientami odbywa się w następujący sposób:
klient dostaje maila z informacją o nowej wiadomości – link do strony
wchodzi na stronę logując się i otwiera mu się wiadomość. Ze strony potwierdza otrzymanie wiadomości oraz może udzielać odpowiedzi. Korespondencja jest podzielona na kategorie i ma historię, z możliwości przeszukiwania, przeglądani i archiwizowania.
administrator wysyła i odbiera emaile w taki sam sposób.
Pytania do administratora muszą być zadawane przez www.
Kolejność operacji jak wyżej.

Na stronie dostępne jest faq podzielone na kategorie. Niektóre posty są dostępne dla wszystkich, inne dla wybranych klientów – możliwość dodawania i zdejmowania uprawnień do każdego postu.
Jesli klient zada pytanie ze strony a ja uznam, ze dana odpowiedz powinna byc wyslana do wszystkich jako news to musi istniec mozliwosc takiej operacji

Umawianie się na spotkania - administrator w panelu administracyjnym ustala kiedy sa możliwe spotkania - podział co pół godziny, czyli w kalendarzu zaznaczam, że w dniach od 15.03.2004 do 18.03.2004 moge sie spotykac w tych i tych godzinach. Kliet przeglądając moj kalendarz widzi wolne pola - tam gdzie można się spotkać, tam gdzie mam czas zajety widzi *******. Jeśli klient zapisze się na spotkanie to ja dostaje emila. Konieczna możliwość konfiguracji min. na jaki adres. Klient moze dokonywac zmian - zapisal sie na spotkanie, ale nie moze przyjsc to moze sie wypisac i wpisac na inny termin - znowu otrzymuje informacje o spotkaniu. O spotkaniach powinien system przypominac mi i klientowi - w zaleznosci, czy zechcemy - opcja.


Dodatkowo na stronie klienta widnieja infomację o nr wystawionych faktur wraz z informacją o kwocie i tym czy została zapłacona czy nie i kiedy mija termin płatności
Dodatkowo widnieje infomacja o płatnościach z róznych tytułów za dany miesiąc roku - możliwość dodawania tytułów w słowniku - osobno dla kazdego klienta

Całość jest szyfrowana https

Proszę o oferty wraz z ceną i czasem realizacji
biuro@dppr.pl
Pozdrawiam Norbert