Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: XHTML Strict, CSS - Zgodność z przeglądarkami
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > HTML \ XHTML
Zodiac
Witam!

Od wczoraj modyfikuje swoją stronę z HTML 4.1 na XHTML 1.0 Strict. Nie jest to jeszcze ostateczna wersja. Validator stwierdza brak błędów, jednak nie mogę poradzić sobie z poprawną obsługą CSS.

Wszystko działa sprawnie pod Operą i IE, jednak Mozilla odmawia współpracy. Problem leży w obsłudze grafik - w CSS jestem zielony, więc nie mam pojęcia jak to ugryźć. Czy mogę liczyc na jakieś sugestie i rady?

Adres strony będącej w budowie:
http://majestic.gry-online.pl/maj_nowy/

Pozdrawiam
Zodiac
Dominik
Cytat
Wszystko działa sprawnie pod Operą i IE, jednak Mozilla odmawia współpracy. Problem leży w obsłudze grafik - w CSS jestem zielony, więc nie mam pojęcia jak to ugryźć. Czy mogę liczyc na jakieś sugestie i rady?

Ale moze jakies konkrety... pokaz na screenie co jest zle wyswietlane. Bo ogladam stronie pod Mozilla i IE dla mnie (moze nie jestem uwaznym widzem) ale wyglada identycznie. Podaj wersje Mozilli.

BTW. Czemu dajesz dokumentowi starus standalone="no" skoro jest yes winksmiley.jpg
Paul
Cytat
Bo ogladam stronie pod Mozilla i IE dla mnie (moze nie jestem uwaznym widzem) ale wyglada identycznie.

Ja widze wyraznie:
:arrow: Na mozilli ramki newsow sa troche rozjechane tzn. napisy top news i najswiezsze nie sa rowno z ta ramka jak w ie. Takze na mozilli jest mniej wiecej dwuktotny przyrost interlini...
:arrow: Po prawej w ramce ostatni mecz obrazki sa wycentrowane na ie, na mozilli nie.

U Ciebie, Dominik, tez musi tak to wygladac, bo jak widac po User Agent wersje Mozilli mamy takie same... (no chyba, ze masz innego ie... - ja mam ie6 plus wszystkie windowsupdate...)
Dominik
Cytat
:arrow: Na mozilli ramki newsow sa troche rozjechane tzn. napisy top news i najswiezsze nie sa rowno z ta ramka jak w ie. Takze na mozilli jest mniej wiecej dwuktotny przyrost interlini...