Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Przypisywanie "ukrytej" wartości do 'radio'
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Dax13
Witam, jestem początkującym programerem smile.gif
Przy tworzeniu skryptu do wykonywania opisów do filmów na fora napotkałem problem.
Chcę aby mój skrypt był uniwersalny, aby można było tworzyć opisy do filmów, gier i muzyki.
Oto fragment kodu który jest odpowiedzialny za wyświetlanie odpowiednich pól do podawania danych. Dane te różnią się kategorią np. Film: produkcja, reżyseria itp, natomiast gra: wymagania, dystrybucja itd.
  1. <?php
  2. <input type=radio name=grafika value=film1 checked=checked></span><label for="pole1"><a href = "#" onmouseout = "doButtons('img/wybierzgrafike.png')" onclick="document.getElementById('film1').style.display = this.checked ? 'block' : 'none'; this.form.elements['produkcja'].disabled = this.form.elements['gatunek'].disabled = this.form.elements['premiera'].disabled = this.form.elements['rezyseria'].disabled = this.form.elements['scenariusz'].disabled = this.form.elements['muzyka'].disabled = this.form.elements['lat'].disabled = this.form.elements['czas'].disabled = !this.checked; document.getElementById('film2').style.display = this.checked ? 'block' : 'none'; this.form.elements['avicodec'].disabled = !this.checked; document.getElementById('film3').style.display = this.checked ? 'block' : 'none'; this.form.elements['obsada1'].disabled = !this.checked"></span></a></label><strong>Film1</strong>
  3. ?>
(kod użyczył mi kolega na uczenie się programowania)
Chcę aby przy zaznaczeniu opcji 'Film' wyświetlały się pola odpowiedzialne za opis do filmu, a do gier pola odpowiedzialne za gry.
kod powyżej odnosi się narazie tylko do filmów, niestety skrypt nie działa tak jak bym chciał, po wybraniu opcji 'Film' nie pokazują się żadne nowe pola do wypełnienia sad.gif
Oto dalsza część kodu:

1. <?php
  2. <div id="film1" style="display: none">