Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Co po HTML, CSS, JavaScript, PHP?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
thomson89
Witam!

Tak jak w temacie. Umiem już HTML, CSS, PHP. Javascript już prawie umiem. Na dniach skończę czytać książkę (ale nie całą). Teraz chciałbym pójść dalej. Myślałem o Javie, C++, Phyton. Ale nie znam się na tych językach. Nie wiem czy można je stosować do budowy stron www. Jeżeli tak - co jest lepsze, ciekawsze. Jeżeli nie - jaki język programowania służy do robienia czegoś w internecie (strony www).

Pozdrawiam, Mateusz!
l0ud
Jeżeli tak bardzo chcesz obstawać przy budowie stron, to może coś w kierunku flasha?
thomson89
Flasha w zasadzie umiem. Gorzej z ActionScript.

A jakbym nie obstawiał przy webmasterstwie?
Crozin
Wiertarki uczysz się obsługiwać, żeby umieć wiercić czy móc wywiercić dziurę, gdy zajdzie taka potrzeba?
Najpierw zastanów się co chcesz robić. Następnie wybierz odpowiednie dla tych celów narzędzie.

Swoją drogą (patrząc na Twój ostatni temat) - to tego HTML/CSS za bardzo nie umiesz.
erix
Cytat
Nie wiem czy można je stosować do budowy stron www. Jeżeli tak - co jest lepsze, ciekawsze. Jeżeli nie - jaki język programowania służy do robienia czegoś w internecie (strony www).

Wszystkie te wymienione. Który lepszy? Zależy. ;]

Cytat
Flasha w zasadzie umiem. Gorzej z ActionScript.

W sumie, to jednoznaczne... Flash = ActionScript...
thomson89
Cytat(Crozin @ 3.09.2009, 22:19:41 ) *
Wiertarki uczysz się obsługiwać, żeby umieć wiercić czy móc wywiercić dziurę, gdy zajdzie taka potrzeba?

Żeby umieć wiercić, a gdy będzie potrzeba wykorzystać umiejetności.

Cytat(Crozin @ 3.09.2009, 22:19:41 ) *
Swoją drogą (patrząc na Twój ostatni temat) - to tego HTML/CSS za bardzo nie umiesz.

Mam cięższe momenty.
Wicepsik
Cytat(thomson89 @ 3.09.2009, 22:36:04 ) *
Mam cięższe momenty.

To zamiast brać co nowsze języki może lepiej opanować lepiej te które umiesz ?
erix