Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Szablony .tpl brak możliwości edycji szablonu
Forum PHP.pl > Forum > PHP
soopy
Witam. Jestem nowicjuszem w PHP więc wybaczcie mi niefachowe słownictwo.

Jakiś czas temu pewna firma zrobiła mi stronę www. Gdy umieścili mi ją na serwerze to chciałem dodać do kodu strony głównej tekst. Ustaliłem że należy to dodać w pliku template_2.tpl. Plik ten był umieszczony w cache\templates\src

Drugi plik o nazwie %%56^563^563B8330%%template_2.tpl.php i podobnym kodzie był umieszczony w cache\templates\compiled

W tamtym czasie udało mi się umieścić ten tekst i było ok.

Po pewnym czasie ta firma robiła jeszcze coś na mym serwerze i po tym jak coś tam zrobili to już nie mogłem nic kombinować ze stroną główną czyli plikiem template_2.tpl i %%56^563^563B8330%%template_2.tpl.php

W chwili obecnej jeśli dokonam zmiany w kodzie pliku template_2.tpl lub tego drugiego i zapisaniu zmian następnie dokonuje odświeżenia strony głównej i
kod w pliku template_2.tpl powraca do wcześniejszego.
nawet jeśli całkowicie usunę z serwera te pliki to po odświeżeniu strony powracają

opcje w folderze i tych plikach (prara pliku) tzw chmod są ustawione na możliwość zapisania

PLIK template_2.tpl ZACZYNA SIE OD KODU:

{php}
$authHandler = ArrowControler::$authHandler;

if(false == true && $authHandler->isLoged() == false ){
$router = ArrowRouter::getDefault();
$template = $router->getTemplate();
$cond = explode( ":", $template->getContainer()->getLoginTemplate() );
$template = $router->getProject()->getTemplatesStructure( )->findTemplate( array("path" => $cond[0], "name" => $cond[1]) );

---------------tu się kończy fragment-----------------------------------------------------------------------------------

PLIK %%56^563^563B8330%%template_2.tpl.php ZACZYNA SIĘ OD KODU:

<?php /* Smarty version 2.6.18, created on 2009-12-20 22:57:33
compiled from template_2.tpl */ ?>
<?php require_once(SMARTY_CORE_DIR . 'core.load_plugins.php');