Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][MySQL] Nie pobiera pierwszego wyniku z tabeli
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
MeTeorek
Witam,

Jestem amatorem i kod który napisałem z pewnością do najlepszych nie należy, lecz do tej pory z takim problemem się nie spotkałem.

Do rzeczy: Mam prosty skrypcik, który pobiera dane z kilku tabel, aktualizuje je, do niektórych coś dodaje, jedną usuwa. Generalnie skrypt działa, wszystko się wykonuje, tak jak powinno, tyle że pomija pierwszy wiersz z bazy danych. Próbowałem już kilku kombinacji, ale nic z tego. Problem na pewno nie leży w skrypcie który zapisuje dane w tej tabeli, tylko już w docelowym - pobierającym go.

By ułatwić zrozumienie kodu:
- skrypt wyświetla w liście mini formularze, na podstawie tabeli 'dzialka', po kliknięciu [zatwierdz] wykonuje kod.

Nie wiem, czy to co napisałem jest jasne, więc wersja obrazkowa:

Tak wygląda skrypt w działaniu:

Tak wygląda zawartość bazy:

a tak jest ustawiona tabela

Jak widać pobiera 2 na 3 wyniki. Manipulacja "DESC" - "ASC" w zapytaniu, zmienia tylko tyle, że albo nie wyświetla pierwszego albo ostatniego wyniku.

oto kod:
  1. <?
  2. $dzialka = mysql_query("SELECT * FROM dzialka WHERE `status`='0' ORDER BY `id` DESC LIMIT 10") or die('Błąd zapytania o dzialki');
  3. $dzia = mysql_fetch_assoc ($dzialka);
  4. $gracz = mysql_query("SELECT * FROM permissions_inheritance WHERE `child`='".$dzia['nick']."'") or die('Błąd zapytania o gracza');
  5. $gracz = mysql_fetch_assoc ($gracz);
  6.  
  7. if(isset($_POST['ok'])) {
  8.  
  9.  
  10. //TEN FRAGMENT WYKONUJE SIE DOPIERO POZNIEJ, WIEC NIE MA ON ZNACZENIA, A BY TYLKO ZASMIECAL//
  11.  
  12. }
  13. while ($dzial = mysql_fetch_assoc($dzialka)) {
  14.  
  15. <fieldset><b>Nick gracza:</b> ".$dzial['nick']."<br>
  16. <b>Coordy:</b> x:".$dzial['min_x'].", z:".$dzial['min_z']." / x:".$dzial['max_x'].", z:".$dzial['max_z']." <br>
  17. <form action='' method='post'>
  18. <select name='stan'>