Jestem amatorem i kod który napisałem z pewnością do najlepszych nie należy, lecz do tej pory z takim problemem się nie spotkałem.
Do rzeczy: Mam prosty skrypcik, który pobiera dane z kilku tabel, aktualizuje je, do niektórych coś dodaje, jedną usuwa. Generalnie skrypt działa, wszystko się wykonuje, tak jak powinno, tyle że pomija pierwszy wiersz z bazy danych. Próbowałem już kilku kombinacji, ale nic z tego. Problem na pewno nie leży w skrypcie który zapisuje dane w tej tabeli, tylko już w docelowym - pobierającym go.
By ułatwić zrozumienie kodu:
- skrypt wyświetla w liście mini formularze, na podstawie tabeli 'dzialka', po kliknięciu [zatwierdz] wykonuje kod.
Nie wiem, czy to co napisałem jest jasne, więc wersja obrazkowa:
Tak wygląda skrypt w działaniu:

Tak wygląda zawartość bazy:

a tak jest ustawiona tabela

Jak widać pobiera 2 na 3 wyniki. Manipulacja "DESC" - "ASC" w zapytaniu, zmienia tylko tyle, że albo nie wyświetla pierwszego albo ostatniego wyniku.
oto kod: