Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Programowanie liniowe
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Substr
Cześć, jestem Magda. Ze względu na to, że nie jestem w stanie się zarejestrować (nie dochodzą maile) jestem zmuszona skorzystać z konta kolegi który polecił mi to forum.

Więc sprawa ma się tak: Studiuje zarządzanie i inżynierię produkcji, nie znam się dobrze z zakresu informatyki. Mam przedmiot "informatyka" z wymagającym profesorem, który kazał na moim kierunku rozwiązać zadania z programowania liniowego na zaliczenie przedmiotu. Mamy na to około miesiąc, zostały 3 tygodnie. Problem w tym, że to dla mnie jak i reszty dziewczyn czarna magia, nie wiemy jak to rozwiązać. Pierwsze zadanie częściowo zrobił za mnie program ze strony http://simplex.republika.pl/. Proszę o porady jak to ugryźć gdyż nie mam o tym pojęcia i nigdy nic nie programowałam. Liczę na to, że posiadacie wiedzę w tym zakresie i pomożecie mi to rowiązać.

Pozdrawiam.

peter13135
To raczej nadaje się do działu zlecenia.
emp
To ja się też podepne. Cześć jestem Jola i mam 18 lat. Mam do napisania program crm , ale się na tym nie znam pomoże mi to ktoś ugryźć i zrobi za mnie. Mój wymagający profesor kazał mi to zrobić i nie dał żadnych materiałów, ani książek, nic. To jest konto mojego kolegi. Korzystam z niego bo mi majle nie dochodzą.
Substr
Co do maili to chyba jest jakiś problem na forum, bo próbowałam kilku i na żaden nie dostałam maila aktywacyjnego. Ostatnia osoba zarejestrowała się 6 dni temu, to chyba dziwne jak na takie duże forum.

Wracając do tematu, nie chodzi mi o gotowca, chociaż jeśli ktoś się podejmie to jestem w stanie zapłacić.
peter13135
Cytat
Ostatnia osoba zarejestrowała się 6 dni temu, to chyba dziwne jak na takie duże forum.

Mail nie jest potrzebny, by zarejestrować konto, a jedynie po to, by je aktywować wink.gif Chyba... że tu inne zasady panują.

Tak czy inaczej, zły dział.
Posio