thomek205
18.06.2014, 21:38:31
Cześć.
To mój pierwszy post na tym forum- nie ukrywam, że jestem dość dużym laikiem w tych sprawach, ale próbuje rozwiązać mój problem. Używałem wyszukiwarki na forum, ale przyznam uczciwie, że nie rozumiem do końca rozwiązań które podajecie.
Chciałem dodać na stronie przycisk ,,translate", który by ją tłumaczył na angielski. Wkleiłem odpowiedni kod, ale coś przekręciłem i przez 2 godziny nie mogłem się nawet zalogować do wordpress. Użyłem total commander, usunąłem ten kod i teraz wyskakuje mi coś takiego na górze strony: Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/tomek205/domains/podrozuj-i-zyj.pl/public_html/wp-content/themes/carniz/functions.php:1) in /home/tomek205/domains/podrozuj-i-zyj.pl/public_html/wp-content/themes/carniz/functions.php on line 19
Kod wygląda następująco:
<?php
if ( ( $pagenow == "themes.php" ) && current_user_can('administrator') && isset( $_GET['activated'] ) && ( $_GET['activated']=='true' ) ) {
if (!include_once( get_template_directory() . '/inc/activation.php' )) {
$stylesheet = get_option( 'theme_switched' );
switch_theme( $stylesheet, $stylesheet );
if ( file_exists( get_template_directory() . '/inc/activation.php' ) ) {
$error_message[]="PHP hasn't access to file /inc/activation.php. Check the file permissions and try again please.";
} else {
$error_message[]="File /inc/activation.php doesn't exists. Try to upload the theme again.";
}
$message="<h2>The theme wasn't activated by following reasons:</h2><ul><li>".implode("</li><li>",$error_message)."</li></ul>"."Your theme was switched back to ".$stylesheet.".";
wp_die($message,'',array('back_link'=>"/wp-admin/themes.php"));
}
}
if (!session_id()) { session_start(); }
if (!include_once (get_template_directory()."/inc/library.php") )wp_die("Cannot include file /inc/library.php.");
$settingsfile='settings';
$defparamsfile="defaults";