diamondking
21.01.2015, 22:57:38
Jak zrobić listę użytkowników online/zalogowanych oraz status przy indywidualnym profilu, że ktoś jest online lub ofline.
IceManSpy
21.01.2015, 23:10:55
Zapisywać w bazie, czy użytkownik ostatni czas aktyawności i jeśli jest mniejszy od ustalonego czasu, onzacza to, że się wylogował oraz do tego zapytanie AJAXowe o jakimś interwale czasowym odświeżający ten czas.
diamondking
22.01.2015, 11:48:28
Nic mi to nie mówi

Nie znam się aż tak na PHP a już w ogóle na ajax

Ktoś jest mi w stanie pomóc jakoś jaśniej

?
Czego oczekujesz?
Na start kursy, tutoriale ajax, mysql, php, js.
Jak będziesz miał jakieś pojęcie napiszesz swój kod i nie będzie problem, pisz...
A tak to prosisz o gotowca?
Kolega wyżej napisał jak ma działać.
Masz liste użytkowników w bazie.
Przy każdym userze masz w tabeli zapisana date logowania.
Ajaxem wywołujesz zapytanie do bazy o sprawdzenie różnicy pomiędzy czasem zapisanym w bazie a aktualnym czasem. Jeżeli różnica będzie większa od tej którą oczekujesz, skrypt wyloguje usera i odświezy Ci status na liście...
sumowac wszystkie aktywne sesje, nie wystarczy?
Cytat(tzm @ 22.01.2015, 14:34:30 )

sumowac wszystkie aktywne sesje, nie wystarczy?
W sumie wystarczy, to o czym pisalismy wyżej można wykorzystać jeśli chcemy mieć aktywną sesje przez określony czas.
Ale tak, w tym przypadku można wywoływać co określony czas skrypt wyświetlające sesje z tablicy.
Co Ty gadasz w ogole... nie znam sie na php ale przy otworzeniu strony gdzie to ma byc, o ile tylko w panelu administracyjnym pobieral bym za kazdym razem count cos tam wszystkie sesje z bazy ktore maja last_activity < 5min czy cos. a jesli to ma byc dla uzytkownikow to juz lepiej co np 5-10-15 minut sobie to generowac do cache zeby nie potrzebnych zapytan nie robic.
diamondking
26.01.2015, 14:43:00
Już sobie dawnoz tym poradziłem bez ajax
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę