Cytat(Damonsson @ 14.10.2015, 20:08:50 )

Ciężko o kursy pisania silników gier, bo pisanie silnika pod grę nie różni się niczym od pisania sklepu/cmsa itp. Problem będziesz miał przy konkretnych funkcjach typu generowania terminarza itp. wtedy powinieneś zapytać o know how
Czyli silnik gry to po prostu ify, fory, pętle w php z dodatkiem bazy danych? Jeśli tak to chyba trochę rozumiem jaśniej..
np. Wzoruje się na grze pmanager org tam silnik gry to narzędzie, przez które silnik przelicza wszystkie skille i jakoś je porównuje tworząc przebieg gry i wynik. Czyli rozumiem, że to może być coś na wzór
if (podania[gracz1] > podana[gracz2]) posiadanie[gracz1]+=1;
.. czy dobrze rozumuje?
PYTANIE 1: Co to jest to know how? Poczytam w "googlach" ale dobrze jakby ktoś mi w moim problemie o tym choć wzmiankę powiedział.
Dziękuje za pomoc