I teraz wytłumacze jak to ma działac.
Konwerter ma czytac tylko formaty .map
i teraz jak plik .map będzie posiadał taki tekst:
<map mod="race" version="1.0">
<meta/>
<options>
<respawn>timelimit</respawn>
</options>
<object name="object">
<position>303.606354 -1563.938232 31.278975</position>
<rotation>-0.785398 0.000000 0.000000</rotation>
<model>980</model>
</object>
<object name="object (1)">
<position>303.619263 -1563.986938 25.580317</position>
<rotation>-0.785398 0.000000 0.000000</rotation>
<model>980</model>
</object>
<object name="object (2)">
<position>348.077515 -1466.100098 28.983519</position>
<rotation>-1.178097 0.000000 0.000000</rotation>
<model>980</model>
</object>
<object name="object (3)">
<position>348.060028 -1466.090332 23.149536</position>
<rotation>-1.178097 0.000000 0.000000</rotation>
<model>980</model>
</object>
</map>
Teraz wytłumacze co i gdzie ma sie znajdowac i co ma skrypt dodac będę mówił tymi znacznikami czyli np.
jak tam widzimy jest <model>980</model> to napisze model i już będzie wiadomo ze chodzi o 980
czyli w wyniku końcowym skrypt ma dodac "Createobject(" i dalej będą te zmienne czyli:
CreateObject(model, position, rotation);
czyli jak ma to wyglądac:
Createobject(980, 348.060028 -1466.090332 23.149536, -1.178097 0.000000 0.000000);
i jak jest w pliku .map pare objektów tak jak powyżej to pare takich kodów z CreateObject
Tak ma to wyglądac oczywiście tam gdzie jest position to wszystkie te:
348.060028 -1466.090332 23.149536
mają byc z przecinkami czyli:
348.060028, -1466.090332, 23.149536,
tak samo i z rotation
Jeżeli ktoś mi powie jak to zrobic będzie bosem
