Nie chodziło mi zupełnie o to. Skrypty pobierają dane serwera gry. Czyli jeśli jakaś osoba założy sobie grę w internecie wpisuje się do skryptu adres IP tego serwera i on pobiera wszystkie dane, czyli: liczba graczy, nazwa mapy itp. A ja chciałbym pobrać wszystkie serwery danej gry jakie istnieją w internecie.
Odnalazłem taki przykładowy skrypt (wyświetla zawartość strony php.net w naszej stronie):
<?php
//połączenie z serwerem - ja będę się łączył poprzez "udp://cod4master.activision.com" serwer poniżej podałem dla przykładu
$fp = fsockopen ("www.php.net", 80
, $errno, $errstr, 30
); if (!$fp) {
echo "$errstr ($errno)<br>\n"; } else {
fputs ($fp, "GET / HTTP/1.0r\nr\n"); // Tutaj zapytanie wysyłane do serwera - ja muszę wysłać zapytanie do serwera UDP }
}
?>
I ja właśnie nie wiem jak takie zapytanie UDP powinno wyglądać, może ktoś zna się na tym ?
Jeszcze jedno takie małe pytanko. Co gdy mam zablokowane porty, w tym przypadku port: 20810 ? Czy uda mi się uzyskać odpowiedź z serwera ?