Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]problem ze skryptem php
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
FasOlQa
Witam, pobrałem z sieci skrypt galerii, w php dopiero zaczynam się bawić ale nie mogę znaleźć przyczyna przez którą skrypt nie działa. Oto link do tego skryptu:
http://kairo.nazwa.pl/galeria.zip
Mogli byście mi pomóc znaleźć przyczynę??
Chodzi mi o to, że panel admina nie działa, z góry dziękuję za pomoc
erix
Napisz, CO KONKRETNIE nie działa; nie oczekuj, że ktoś specjalnie dla Ciebie będzie ściągał całego zipa i u siebie instalował.
FasOlQa
No dobrze tylko ja nie wiem dokładnie co nie działa. Chodzi o to, że gdy wpisuje hasło nie ma żadnej reakcji...
Nie moge wstawić kodu bo jest za długi wiec daje do niego ścieżke:
http://www.sendspace.pl/file/Q2D02xQ8/
Lion_87
Żaden błąd nie wyskakuje?
To może do autora napisz??
FasOlQa
napisałem ale nie odpowiada...
Pomóżcie mi jeśli jesteście w stanie.. Proszę jest to dla mnie bardzo ważne a w tym jestem jeszcze zielony, paczka jest w pierwszym poście...
Cysiaczek
1. Nadaj temu tematowi sensowny tytuł
2. Sprawdź do którego momentu skrypt się wykonuje (zwykłym echo nawet!)
3. Przestań się zasłaniać tym, że jesteś początkujący, Jak ja zaczynałem, to internetu nie miałem i nad każdym problemem siedziałem tak długo, aż go rozwiązałem.
FasOlQa
do zamkniecia. Problem z haslem udalo sie rozwiazac ale skrypt ma wiecej dziur niz sitko wiec daje sobie spokoj, siade z podrecznikiem php i sam sprobuje cos wymyslic. Pozdrawiam

Cytat(Cysiaczek @ 25.11.2008, 19:58:28 ) *
1. Nadaj temu tematowi sensowny tytuł
2. Sprawdź do którego momentu skrypt się wykonuje (zwykłym echo nawet!)
3. Przestań się zasłaniać tym, że jesteś początkujący, Jak ja zaczynałem, to internetu nie miałem i nad każdym problemem siedziałem tak długo, aż go rozwiązałem.

Do tej pory wydawało mi się, że fora są do tego żeby pomagać a teraz coraz częściej więcej widze odpowiedzi typu:
- Zrób to sam
- Poszukaj na google