Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Problem z phpmyadmin
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
piotrino1
Witam, jestem początkującym tu na forum, mam problem z uruchomieniem phpmyadmin, szukałem pomocy na winforum i na google, i nie mogę poradzić sobie z "koncówką" problemu, czyli problem na tym forum jest mój problem. Jeśli to jest niezgodne z regulaminem podawania problemu z innego forum, to dam nowy temat od początku tu na forum..Serdecznie pozdrawiam
piotrooo89
nie wiem czy ktoś Ci już to poradził ale zainstaluj sobie XAMPAA. jest to paczka w pełni skonfigurowana. (masz tak phpMyAdmina, Apache, MySQL).
piotrino1
Cytat(piotrooo89 @ 22.02.2009, 13:49:39 ) *
nie wiem czy ktoś Ci już to poradził ale zainstaluj sobie XAMPAA. jest to paczka w pełni skonfigurowana. (masz tak phpMyAdmina, Apache, MySQL).

Doradzali, ale chciałbym rozwiązać ten aktualny problem, po za tym mam teraz oddzielnie zainstalowany mysql, php, apache.....Zalezy mi na rozwiązaniu tego problemu.Chyba ze naprawdę nie da rady go rozwiązać to wtedy pomyśle o XAMPAA...Pozdrawiam
artur_dziocha
skoro sam chcesz sie bawic
http://my.opera.com/galoabk/blog/installin...ws-32bit-or-x64
piotrino1
Cytat(artur_dziocha @ 22.02.2009, 14:04:22 ) *

Wielkie dzięki, udało się guitar.gif , po zalogowaniu do phpmyadmin mam ten komunikat:
Kod
Wersja 5.0.51a biblioteki MySQL dla PHP różni się od wersji 5.1.31  serwera MySQL. Może to powodować niespodziewane zachowani Może to  powodować nieprzewidywale zachowanie.
-jak to rozwiązac?? Szukałem na google ale nie znalazłem rozwiązania....(lub zle szukałem), i drugi komunikta:
Kod
Plik konfiguracyjny wymaga teraz tajnej frazy kodującej (blowfish_secret).