Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Smarty] działa tylko na localhost :|
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
cyborgftb
Witam, jestem w trakcie tworzenia sklepu internetowego i przyszedł czas że musiałem sięgnąć do smarty aby jakoś to wszystko dobrze chodziło. Jestem początkujący w tym temacie lecz jakoś doszedłem o co chodzi, skonfigurowałem i ustawiłem wszystko w smarty do tego stopnia że stronka chodzi mi na localhoscie bez żadnych błędów. Problem natomiast pojawia się gdy stronke przerzucam na zwykły serwer (stoi na linuxie ale próbowałem też wrzócać na cba.pl i też nie idzie), po wgraniu wszystkiego strona w ogóle się nie wyświetla.. jest pusta biała strona.. nic nie ma.. :| i nie mam pojęcia czemu sie tak dzieje.. kombinowałem juz na rózne sposoby ale nic nie pomaga.. Jak by ktoś z Was miał jednak jakiś pomysł to z góry wielkie dzięki, bo ja już nie mam pomysłów, męcze ten temat już z tydzień i straciłem cierpliwość :/

moje pliki testowe
ex.tpl

1. <head>
  2. <title>Smarty </title>
  3. </head>
  4.  
  5. <body>
  6.  
  7. {$powitanie}
  8.  
  9. {$pozegnanie}
  10. </body>
  11. </html>

ex.php

1. <?php
  2.   require_once('Smarty.class.php');
  3.   $smarty = new Smarty;
  4.    
  5.   $smarty -> assign('powitanie', 'Witaj');
  6.   $smarty -> assign('pozegnanie', 'Dziękujemy za odwiedziny.');
  7.    
  8.   $smarty -> display('ex.tpl');
  9.   ?>
erix
Cytat
po wgraniu wszystkiego strona w ogóle się nie wyświetla.. jest pusta biała strona..

Unix rozróżnia wielkość znaków w nazwach plików. winksmiley.jpg
cyborgftb
erix a mógłbyś coś wiecej podpowiedzieć? mam np. zamienić wszystkie nazwy plików na małe litery? Przejrzałem te pliki i właśnie pisane z dużej litery są tylko te trzy:
- Config_File.class.php
- Smarty.class.php
- Smarty_Compiler.class.php
erix
Ok, ale czy na serwerze są one faktycznie o takiej wielkości znaków zapisane? Windows to nie obchodzi, AA, to to samo, co Aa; na Uniksie już nie.
cojack