Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Forum w sklepie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
orsonik
Witam
Na początku przyznam się ze dopiero zaczynam ogarniać temat php i jestem zielony w tym temacie. Otworzyłem sklep na Shoperze i aktualnie tego czego mi brakuje na tej stronie to prostego forum. Widziałem wiele propozycji co do tworzenia forum jest parę ciekawych programów czy tez serwisów ofęrujaych usługi związane z forum zwał jak zwał. Mam problem ponieważ nie znam się na tym czy ktoś mi powiedzieć czy jest możliwość dodania forum do sklepu jeśli tak to jak to zrobić??
trike
napewno jest mozliwosc dodania forum do sklepu, mozesz sobie skorzystac z darmowych gotowych rozwiazan takie jak oferuja fora.pl lub zrobic swoje i podpiac go pod sklep. Interwencja w kod nieunikniona.
griken
z gotowych rozwiazan polecam http://punbb.informer.com
orsonik
Dziękuję za odpowiedzi ostatnia propozycja forum jest bardzo ciekawa jednak największy dla mnie problem to kod. Właściwie to nie za bardzo wiem jak się za to zabrać. Generalnie stronę mam już gotową dosyć proste to było wszystko opisane w instrukcji jednak samo wpięcie wtyczki np z radar.pl jest już dla mnie problemem nie wiem gdzie mam te tajemnicza wtyczke wkleic a forum hm to będzie problem. Więc może jakieś sugestie pomocna dłoń będzie mile widziana przykładowo opierając się na http://punbb.informer.com... Przeglądałem już różne tematy, fora o programowaniu php i tak dalej jednak wszystko jest juz na takim poziomie że cieżko mi co kolwiek ztego wywnioskować tajemnicze znaki i kompletnie nie zrozumiałe...

To może inaczej zapytam. Jakie programy ułatwiły by mi konfigurację kodu związanego z shoperem. Niestety dokumentacja jest marna i niezbyt pomocna dla początkujących.Z tego ci widziałem istnieje program Pajączek czy jest to program warty uwagi dla posiadaczy shopera??