Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Nie działający exec
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
memfis
Siema all
Jestem początkujący i mam problem z exec tzn napisałem coś takiego :
Kod
<?php
echo exec("shutdown -s -t 20000");
?>

Na localu działa bez zarzutów ale jak kolega wchodzi na linka to nic się nie dzieje sad.gif
W czym robię błąd ? lub o czym zapominam ?

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam Memfis
nospor
a ten kolega na jakiego wchodzi linka?
pyro
Pffffffff...... błąd robisz zadając takie głupie pytanie. Daj se spokój, nie trać czasu
Fifi209
Jeżeli kolega wchodzi to pewnie też działa (ale na kompie gdzie jest serwer) biggrin.gif o tym musisz pamiętać. haha.gif
memfis
nospor, kolega wchodzi na linka z moim localhostem ;>
pyro, no cóż ja odsyłam żebyś SE poćwiczył Polski - może masz trudności z czytaniem, napisałem przecież że jestem początkującym sciana.gif .
fifi209, jest sposób żeby skrypt wykonał się na komputerze kolegi - wchodząc na mojego linka ?
pozdro
nospor
Cytat
kolega wchodzi na linka z moim localhostem

znaczy jak?
http://localhost/index.php
?
To przeciez ten link bedzie sie odnosil do niego a nie do ciebie, wiec trudno by zadzialal, skoro skrypt jest u ciebie winksmiley.jpg

Cytat
jest sposób żeby skrypt wykonał się na komputerze kolegi - wchodząc na mojego linka
Skrypt wykonuje sie na serwerze a nie u klienta
pyro
Cytat(memfis @ 31.03.2009, 23:26:24 ) *
pyro, no cóż ja odsyłam żebyś SE poćwiczył Polski - może masz trudności z czytaniem, napisałem przecież że jestem początkującym sciana.gif .

No cóż... a ja Cię odsyłam do jakiegoś treningu inteligencji. Przecież Ci piszę, żebyś dał SE spokój. (Co zrobił już @nospor, ale w bardziej zrozumiały dla Ciebie sposób) Takie zabawy w "hakiera" są znikome...
memfis
pyro - a kto powiedział, że ja chcę bawić się w HAKIERA. Uczę się php i chcę go lepiej zrozumieć, nie tylko z teorii.